Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
he yaw hiç sorma.f16 gibi alçak uçuş yapıp kulağımı tırmalıyor o. çocukları. Of ayak bileğimi emmiş itler feci kaşınıyor... Sabah olsun raid alam bu böyle olmayacak
serinaga
Üye
Walla ben basıyom klimayı giriyom yorganın içine, tiril tiril soğuktan sinekler vızıldıycak hal bulamıyorlar Arada bir sefer düzenleyip keklik gibi avlıyorum ZIPIRLARI
khytr89
Üye
bizim klima salonda etki etmez bana.akşam 6-8 arası camı açtım açmaz olaydım doldu it sürüsü.onu geçtim uykumuda kaçırdı ibneler.
Kalktım vurdum 3-4 tane ama nafile. Şu an için tek isteğim hemen sabah olsun.
Bu arada sen şanslıymışın.babaya diyim bu odayada taktırak bir tane ...puf
kraldost
Üye
kardaşım üç tane sineği kovim derken
mahalledeki bütün sinekler kafama üşüştü