anti mosquito ,sinek kovucu

Sponsorlu Bağlantılar

blackbird48

blackbird48

Üye
    Konu Sahibi
anti mosquito ,sinek kovucu
 

Ekli dosyalar

  • Beğen
Tepkiler: suat1111 ve Mehmet


Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
teşekkürler
 
blackbird48

blackbird48

Üye
    Konu Sahibi
ben teşekkür edrim
 
suat1111

suat1111

Üye
çalişşşmiii gardaş
 
birmot

birmot

Üye
çalışsada bi işe yaramıyo sinekler bunu tınlamıyo sadece garip garip sesler üretiyo
 
blackbird48

blackbird48

Üye
    Konu Sahibi
heheh haklısınız ya bi naneye yaramıo bu proğramlar sinekler tınlamıo
 
suat1111

suat1111

Üye
izdeki sinekler idmanlı abi kışt biledesen arsız lar yine geliyorlar
 
blackbird48

blackbird48

Üye
    Konu Sahibi
abi senin bu yorumlar süper ya :ehe
 
rbg12

rbg12

Üye
ben bu programı açtım bunlar telefonun üzerine toplanıp halay çekmeye başladı
 
  • Beğen
Tepkiler: suat1111
-Psygnosis-

-Psygnosis-

Üye
Program bizim duyamadığımız frekansta çalıştığı için sadece sivrisinekler içindir. 16000 Hz veya 20000 Hz'e ayarlandığı zaman sivrisinekler için rahatsız edici bir ses yayar Rbg12.
 
Uruloki

Uruloki

Üye
suat abi köpek kovucu vardı o da benim kediyi çıldırtıyordu dur onu deniyeyim bir belki çare olur(abi k
gerçekten kedi hani tüyleri filan kaldırırya telefonu getirince yanına öyle yapıyordu bana)
 
  • Beğen
Tepkiler: suat1111
suat1111

suat1111

Üye
ewet ilginç bi proo
 
slant1111

slant1111

Üye
ya bende bu gbi uygulamalar calsmyo .s sistem hatası yazıyor . hearth rate monitör de de aynı şey oluyor.
 
suat1111

suat1111

Üye
saçma zaten
 

ht00

Üye
:P:

----------Eklendi @ 21:20:46 ---------- Yazıldı @ 21:16:59 ----------

dayanamadım indirdim aga.genede deneyecem.:yuru
 
hamza271970

hamza271970

Üye
pro yu calıştır calıştırmaz bidene sinek kalmadı yanım da tüm sinekler komşularımıza kactılar yarın komsularımızın iskeletlerini toplarım
 
  • Beğen
Tepkiler: suat1111
serinaga

serinaga

Üye
ARKADAŞLAR Ben bu pro'yu geçen yıl yazlıkta binbir hevesle indirdim ve kurdum. Maalesef sinek vızıltıları kesilmedi. Olmadı öteki telefona da yükledim biri bir köşede, diğeriyse çapraz köşede. Zifiri karanlıkta sessizlik hakimken, bir süre sonra olay aynen şöyle cereyan etti ; " Vızzzz Vızzzzıııvvzzzz Vıızzzz Zıızzzzvvtttt PAATTTT ! Zıvz Zıvızzzz Ciyak Vızzzzvvvzzzz ÇATTTT ! " :aha: Sanırım anlamışsınızdır. Manuel Sinek Öldürmeye DEVAM :off:
 
khytr89

khytr89

Üye
hepsini tikiyim diyicem daha çok çıkacak biçler. bir uyutmadılar. gecenin köründe sinek programı arıyorum işe bak yaw
 


Üst Alt