anna yı silmek istiyorummm ama nasıl????? !!!!!!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
El~PisToLeRo

El~PisToLeRo

Üye
Her huawei konusunda ben mi varım.
Pehh bende girmiycem bida bu şangaylının konularına diyodum kendimce neyse.
Fazla sisirilince telefonunuz,patlatmıs olabilirim bilmeden pardon.
İyi forumlar.
 
anılbaran

anılbaran

Üye
konuları saptırmayalım sevgili arkadaslar
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt