BL@DE02
Üye
hocam bu mevzu biz anna yükleyenler için bir garanti yani şuan resmi durumdayız buda bizi eleştiren arkadaşlara nokia dan cevap unutmayın bu güncelleme çin güncellemesi değil bizzat nokia çalışanları tarafından kasıtlı sızdırılmış bir olay çin işini kim getirdi bende bilmiyorum ama bildiğim birşey var şu an resmi durumdayız yani nokia ile irtibattayız bağımız kopmadı ^^blade hocam bu mevzuyu nasıl yorumluyorsunuz
Nokia kafayı yemiş durumda yaAnnaya tekrar 1/2 anna çıkarıyor gel bize çıkar lannnn
siz avcunuzu yalayın nokia bizi yüksek cesaretimizden ötürü ödüllendiriyor
biz özeliz abi ilkleri yaşıyoruz hep gibi çin variantınada atladım
çin malı elinizde kalmasn dikkat edin
bu guncellemeden sonra kalmaz az biraz yazilimdan anlayan hak verir bana oyle boyle goruceksiniz zaman herseyin ilaci bekleyip sonucu gorelim sonra tartisiriz ilk etapta resmi anna bizden dusuk version ise bana zerre kadar dokunmaz ben istedigimi aldim
güncellemeden sonra türkçe dil geldimi ?
Aynenhayir dil guncellemesi boyle gelmez versiyonla gelir.
ben yüklücektm ama resmi annanın sürümü daha düsük olablcegi icin riske grmek istemedmresmisi gelsn yükleyek illegal seyleri sevmem allah korusun telefonda yazılımsal bsey olsa anlayıslı bi servis yoksa napcaz mum gbi kalcaz ortada
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?