anna guncel cince

BL@DE02

Üye
blade hocam bu mevzuyu nasıl yorumluyorsunuz
hocam bu mevzu biz anna yükleyenler için bir garanti yani şuan resmi durumdayız buda bizi eleştiren arkadaşlara nokia dan cevap unutmayın bu güncelleme çin güncellemesi değil bizzat nokia çalışanları tarafından kasıtlı sızdırılmış bir olay çin işini kim getirdi bende bilmiyorum ama bildiğim birşey var şu an resmi durumdayız yani nokia ile irtibattayız bağımız kopmadı ^^

----------Eklendi @ 22:27:29 ---------- Yazıldı @ 22:26:33 ----------

bu arada güncellemeyi 2 kere yapın çünkü biri 1.4 mb biri 256 kb ben 2 tane güncelleme yaptım :F
 
Tepkiler: OzGuRKnowN
ya dostum bende sadece 1 tane oldu...

----------Eklendi @ 22:29:15 ---------- Yazıldı @ 22:28:31 ----------

ha bu arada anna yüklü olmayanlar denedimi?
 
bakıyorum hemen

----------Eklendi @ 22:31:34 ---------- Yazıldı @ 22:30:34 ----------

bişey yok wifi la baktım
 
ne ayak arkadaşlar ya ben anlamadım nokia napıyor...
 
Nokia kafayı yemiş durumda ya Annaya tekrar 1/2 anna çıkarıyor gel bize çıkar lannnn
 
Tepkiler: BL@DE02

ubeyd

Üye
N8'imi Bangladeş'ten getirtmiştim hackli 014 sürümünü alman dil koduyla euro2 formunda yükleyip dili türkçe yapmıştım. Şimdi OVİden güncelledim maalesef anna yoktel dili de ingilizce oldu nasılsa hackli anna çin sürümünü yükleyecem
 

BL@DE02

Üye
çin malı elinizde kalmasn dikkat edin

bu guncellemeden sonra kalmaz az biraz yazilimdan anlayan hak verir bana oyle boyle goruceksiniz zaman herseyin ilaci bekleyip sonucu gorelim sonra tartisiriz ilk etapta resmi anna bizden dusuk version ise bana zerre kadar dokunmaz ben istedigimi aldim
 

-omer-

Üye

ben yüklücektm ama resmi annanın sürümü daha düsük olablcegi icin riske grmek istemedm resmisi gelsn yükleyek illegal seyleri sevmem allah korusun telefonda yazılımsal bsey olsa anlayıslı bi servis yoksa napcaz mum gbi kalcaz ortada
 

serkanet

Üye
güncellemeden sonra türkçe dil geldimi ?
 

Anußis

Üye

aynı dükkan sahipleri gibi konustun haaa kaskonun anlayıssız olması gibi bi durum yok ya birader bişe olmazda belki biraz uğraştırır orjinal annaya geçiş bazı arkadaşlar için ancak çok büyük problemler yaratacak değil sonuçta donanımsal değil yazılımsal bir olay yazılım olayı her zaman aşılabilir bir durum
 

Kurtuluş40

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
ya arkadaslar burda ben anna mesaj yazma ekraninda cikan klavye olayini cozemedim seyrettigim versiyonlarda ekran kaybolmuyor ama bu anna versiyonuinda kayboluyor.hatta bunlarin versiyonu bile bizimkiynden dusuk anlamadim.

kaynakhttp://v.youku.com/v_show/id_XMjc1NTQzMTQw.html
 

Anußis

Üye
nokia n8deki orjinal anna pembe versiyon



oradada bir sorun yok