Telefon Tavsiyesi Anket:N73 mü yoksa 6300 mı??

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
asicaN_38

asicaN_38

Üye
    Konu Sahibi
Anket:N73 mü yoksa 6300 mı??
N73 mü yoksa 6300 mı?? Akadaşlar sizce hangi telefon daha iyi?:bilmem:
 


Catty

Catty

Emekli Yönetici
ay tabıkı n73 be 6300 ne be telefonmu alacaksan n73 al alalalalalalalalallalalalalal:oke:
 
yusufucan

yusufucan

Üye
n73 tabikide...!!!
 

0202

Üye
valla ben 2 sini de kullandım n73 daha iyi tabiki
 
GuNSTuR

GuNSTuR

Üye
symbıan iyi olur bencede n73 al
 

jigsaw_54

Üye
ben bir 6300 kullanıcısı olarak N73'ü tavsiye ederim çünkü N73 symbian(.sis) sistemli 6300 ise java symbian'a daha kolay uygulama vs... bulabilirsin amaaa N73 symbian olduğu için virüs bulaşma tehlikesi de var o zaman da telefona format atman gerekir ve bütün herşey silinir 6300 da böyle bir sorun yok ben açıkladım karar senin;)
 
grafikseli 84

grafikseli 84

Üye
n73
 
osezer10

osezer10

Üye
ben 1 yıldır kullanıyorum n73 memnunum maxicepten indir programları virüs bulaşmaz merak etme!!!
 

Silinen Üye 299735

Üye
N73 tabikide
 
oguzreis

oguzreis

Üye
telefonda sade sms , konuşma yapacaksan 6300 ama yok kamera manyak olsun,program yüklerim diyosan n73 :oke:
 

cagdas9691

Üye
6300 telefonu tabikide s40 ı destekliyor + temalarla desteklersek süper olur
 

erkamix

Üye
soruya bak yha bi yerimle gulerim tabi ki n73 kıyaslanamaz bile
 
hector777

hector777

Üye
n73
 
mami24

mami24

Üye
n73 tabikide kamere ses symyan
 
mrt10

mrt10

Üye
hahahahaa tabikide n73 bnde war harika bi tel babamda 6300 war okdr ii deil n70 bile 6300 dan ii
 
ertur

ertur

Üye
bu adresten özelliklerine bakabilirsin bence 6300'^da karizma var n73'te özellik var (benim tel de 6300)
 

Silinen Üye 392151

Kapalı Hesap
n73 tabiki
 
blackh4wk

blackh4wk

Üye
soruya bak xD N73 , 6300 ı 5 e böler 100 le çarpar xd
 
eren6523

eren6523

Üye
çok saçma olmuş bence açık ara N73
 
Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
6300 güzel telefon ama N73 bence
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt