Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Telefon TavsiyesiAnket:N73 mü yoksa 6300 mı??
Sponsorlu Bağlantılar
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
asicaN_38
Üye
Konu Sahibi
Anket:N73 mü yoksa 6300 mı??
N73 mü yoksa 6300 mı?? Akadaşlar sizce hangi telefon daha iyi?
Catty
Emekli Yönetici
ay tabıkı n73 be 6300 ne be telefonmu alacaksan n73 al alalalalalalalalallalalalalal
yusufucan
Üye
n73 tabikide...!!!
0202
Üye
valla ben 2 sini de kullandım n73 daha iyi tabiki
GuNSTuR
Üye
symbıan iyi olur bencede n73 al
jigsaw_54
Üye
ben bir 6300 kullanıcısı olarak N73'ü tavsiye ederim çünkü N73 symbian(.sis) sistemli 6300 ise java symbian'a daha kolay uygulama vs... bulabilirsin amaaa N73 symbian olduğu için virüs bulaşma tehlikesi de var o zaman da telefona format atman gerekir ve bütün herşey silinir 6300 da böyle bir sorun yok ben açıkladım karar senin
grafikseli 84
Üye
n73
osezer10
Üye
ben 1 yıldır kullanıyorum n73 memnunum maxicepten indir programları virüs bulaşmaz merak etme!!!
Silinen Üye 299735
Üye
N73 tabikide
oguzreis
Üye
telefonda sade sms , konuşma yapacaksan 6300 ama yok kamera manyak olsun,program yüklerim diyosan n73
cagdas9691
Üye
6300 telefonu tabikide s40 ı destekliyor + temalarla desteklersek süper olur
erkamix
Üye
soruya bak yha bi yerimle gulerim tabi ki n73 kıyaslanamaz bile
hector777
Üye
n73
mami24
Üye
n73 tabikide kamere ses symyan
mrt10
Üye
hahahahaa tabikide n73 bnde war harika bi tel babamda 6300 war okdr ii deil n70 bile 6300 dan ii
ertur
Üye
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
bu adresten özelliklerine bakabilirsin bence 6300'^da karizma var n73'te özellik var (benim tel de 6300)
Silinen Üye 392151
Kapalı Hesap
n73 tabiki
blackh4wk
Üye
soruya bak xD N73 , 6300 ı 5 e böler 100 le çarpar xd