Ankara'dan Asker Selamı :)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

doctorrr

Üye
Hafta sonu daha az onlinesın
 


İlerigörüşlülüğüne hastayım

Cümleten selamün aleyküm

Sivil mi kamuflajlı resim mi Emre?


ay sana ne zaman msj atasım gelse konuna şu alttakı reklam şeyleri cıkıyo hasta oluyorum burdan yönetıcılere seslenıyorum
bıkere tıksın ıkı kere cıksın
tıklamıycam .d
ınada bınıyo yanı
neyse şafak kac
 
    Konu Sahibi
Cümleten selamün Aleyküm arkadaşlar

Daha 407 Tuğba

Sonunda usta birliğim belli oldu; Erzurum Ayın 1'inde evdeyim, 7'sinde de Erzurum'da.
 
    Konu Sahibi
Iyiyim be muhammed'im sen nasılsın Anlat bakalım

Ne olsun işte, sürüş eğitimleri yapıyoruz. Ben hepsini sürdüm, takımın 2. Sırasında olduğum için. Diğerlerinin bitirmesini bekliyorum. Bitince ne olur bilmiyorum ama son günlerde pek bi şey olacağını zannetmiyorum. Onun dışında, bu hafta bölük pek içaçıcı değildi. Paso ceza alıyorduk(sürünme, şınav, istikamet vs.) ama, ben arazi olduğum için pek sürünmedim Millet ilerde sürünüyor, ben uzakten sigarayı yakmış seyrediyorum Bi de çekirdek olacak varya off Millet eğitim alanında donuyor, ben kantinde street fighter oynuyorum Yoklamayı alırken ilk bana bakıyorlar. Ben oradaysam herkes oradadır misali Komedi ya Ama hiç yakalanmadım
İyi ya bi sorunum yok çok şükür. 12 günümüz kaldı zaten. Bi an önce gidelim şuradan başka bişey istemiyoruz
Siz nasılsınız, nasıl gidiyor?
 

Emrgncy

Üye

Yakalandığında ne olacağını hayal bile edemiyorum Muhammed

Sana kolaylıklar ve hayırlı teskereler...
 

Oğuzhan

Üye
Aleykümselam muhammed abi bitsin şu askerlikte gel artık çok özledik seni
 
    Konu Sahibi


Yakalandığında ne olacağını hayal bile edemiyorum Muhammed

Sana kolaylıklar ve hayırlı teskereler...

Bölük komutanı yakalamasın da Adamın hiç acıması yok yahu.. Geçen 3 kişiyi yakaladı, ta benim içim burkuldu yeminle Diğerleri yakalarsa, en fazla çarşımı kilitlerler o kadar. Zaten bundan sonra tek çarşım kaldı, onu da kilitlesinler önemli değil. De, yakalanacağımı zannetmiyorum. Neyin ne olduğunu ve ne zaman kaçılması gerektiğini bildiğim için bi sorun olmuyor
Eyvallah abim, size de 'sivil hayatta' kolay gelsin


- - - Eklendi - - -

Aleykümselam muhammed abi bitsin şu askerlikte gel artık çok özledik seni

Ben de sizi özledim kardeşim benim Elden bi şey gelmiyor ne yazık ki Seve seve yapacağız görevimizi
 

__xXx__

Üye
çakı gibi asker naber nasıl gidiyo askerlik rahat mısın
 
    Konu Sahibi
çakı gibi asker naber nasıl gidiyo askerlik rahat mısın

Çok şükür sorunum yok, geçinip gidiyorum. Zaman da su gibi akıp gidiyor zaten Rahatım denilebilir yani Erzurum'da beni ne bekliyor? gidince göreceğiz Sen nasılsın? Nasıl gidiyor?
 

Samet.25

Erzurumunda kisi kotu oluyo heryer buz dayimda orda yapti -20 lerde Allah yardim etsin
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...