Amaru Shady
Üye
Hafta arası hep burdaydın yapma gözünü seviyim
haftasonları biraz daha fazla giriyorum
Hafta sonu daha az onlinesın
Valla derste bile konuşturdun beni yani telefonu saklamak için ne şekillere girdim
öyle değil aslında
Valla derste bile konuşturdun beni yani telefonu saklamak için ne şekillere girdim
İlerigörüşlülüğüne hastayım
Cümleten selamün aleyküm
Sivil mi kamuflajlı resim mi Emre?
Eyvallah sağolasın şubatta bizde asker olacağız bakalım gün sayıyoruz
vaay mami abi takma sen beni takma
Cümleten selamün aleyküm
Ne takmaması kardeşim beaNasılsın? Iyisin inşallah
Aleykümselam muhammed
Nasılsın kanks
Iyiyim be muhammed'im sen nasılsınAnlat bakalım
Ne olsun işte, sürüş eğitimleri yapıyoruz. Ben hepsini sürdüm, takımın 2. Sırasında olduğum için. Diğerlerinin bitirmesini bekliyorum. Bitince ne olur bilmiyorum ama son günlerde pek bi şey olacağını zannetmiyorum. Onun dışında, bu hafta bölük pek içaçıcı değildi. Paso ceza alıyorduk(sürünme, şınav, istikamet vs.) ama, ben arazi olduğum için pek sürünmedimMillet ilerde sürünüyor, ben uzakten sigarayı yakmış seyrediyorum Bi de çekirdek olacak varya off Millet eğitim alanında donuyor, ben kantinde street fighter oynuyorum Yoklamayı alırken ilk bana bakıyorlar. Ben oradaysam herkes oradadır misali Komedi ya Ama hiç yakalanmadım
İyi ya bi sorunum yok çok şükür. 12 günümüz kaldı zaten. Bi an önce gidelim şuradan başka bişey istemiyoruz
Siz nasılsınız, nasıl gidiyor?
Yakalandığında ne olacağını hayal bile edemiyorum Muhammed
Sana kolaylıklar ve hayırlı teskereler...
Aleykümselam muhammed abibitsin şu askerlikte gel artık çok özledik seni
çakı gibi asker naber nasıl gidiyo askerlik rahat mısın
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?