Ankara'daki arkadaşlara soru

Revengeful

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Ankara'daki arkadaşlara soru
Ankarakart makineleri para yüklerken sorun çıkarıyor mu ? Parayı yutar yüklemez falan.. Daha inceleme fırsatı da olmadı. Nasıl yükluyoruz şimdi ona
 
kartı takıyorsun makineye makine yüklüyor parayı takmıyorsun
 
Tepkiler: B.A.R.O.N ve Alo_Azrail

ismail

Üye
haziranda eve gelmeden once her 5 makineden 1i aktifti. yüklemede sıkıntı yapmıyor. karti takiyon parayi koyuyon hop bitti. para ustu vermez hea
 

UpOneTR

Üye
yutmak mı makina aprayı almaya çekiniyo sen yutmak diyon
5 kez okumamıştı 3 çeşit para denemiştim meğerse makina bozukmuş bide kartın içerde kalma derdi yok bu çok güzel olmuş çekip alınabiliyor
 
ben bizim evin ordaki kırtasiyede dolduruyorum komisyon almıyor zaten
 

doctorrr

Üye
Bana Ankara deme ya... At üstünde gelip 814.578 kilometre karelik koca Anadolu'da oraya gidip yerleşen ecdadımın fosillerine atlar işesin. Adı kara, lanet bi yer.
 

Mert

Üye
kartı takınca karşına para yükleme ekranı çıkıyo, para koyma yeri mavi ışıklar saçmaya başlıyor. ama parayı beğenmeyip geri gönderiyor bazen.
 
Tepkiler: -Börteçine- ve UpOneTR

Revengeful

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
kartı takınca karşına para yükleme ekranı çıkıyo, para koyma yeri mavi ışıklar saçmaya başlıyor. ama parayı beğenmeyip geri gönderiyor bazen.
geri gönderiyorsa sıkıntı yok İlla düm düz para mı atacaz ya Benim tüm paralar buruşuk
 
Tepkiler: -Börteçine-

Mert

Üye
geri gönderiyorsa sıkıntı yok İlla düm düz para mı atacaz ya Benim tüm paralar buruşuk
o senin azmine bağlı biraz da kötü geçen bi' dershane sınavı sonrası yer misin yemez misin kafasıyla o buruşuk 5 lirayı yükletmiştim ha bi de uyarayım şimdi bu makinalar tek el oldu ya buralarda, ilk zamanlar trip falan atıyodu yok kartı okumamalar falan. şuan ne durumdalar bilmiyorum ama yola getirmiştir ankaramın güzel insanları
 
Tepkiler: -Börteçine-

Revengeful

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Vallah tandoğan metrosunun oradan geçerken en son baktığımda bir amca dövüyordu makineyi
 
Son düzenleme:
Tepkiler: -Börteçine-

Mert

Üye
Vallah tandoğan metrosunun oradan geçerken en son baktığımda bir amca dövüyordu makineyi
belki paraüstü beklemiştir, bu da aklında dursun makina ne verirsen yiyor geri vermek falan yok. parayı bulmuş kağıdını istiyor demir ağırlık yapıyor herhalde.
ankara olarak bugta kaldık
 
Tepkiler: -Börteçine- ve UpOneTR

Revengeful

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Milletin 20 yıl önce geçtiği sisteme daha yeni geçiyoruz
 
Tepkiler: -Börteçine-