androidin en gıcık yanı.

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
androidin en gıcık yanı.
android telefonları kullanırken kanser olmamak mümkün değil.arama kaydı insanı sinir ediyor.cevapsız aramaları 100 defada olsa kayıt yerine atıyor.bir kişiyi 1 saatte 100 kez ara aynı kişiyi ayrı ayrı gösteriyor ne gerek varki.önceki telefonum n958gb o konuda 1 numaraydı.bir başka sorunda ikide bir rehber kayboluyor.kişi listesi boş görünüyor bu ne saçmalık ya.yardım edecek birileri varmı lütfen yardım edin
 

Reşwan

Emekli Yönetici
Güncellemeler çıktıkca düzeltirler umarım. bu arada yenisi çıktı zaten sen yükseltmeye bak belki değişiklik vardır.
 
bence taslaklar olmaması da çok gıcık... mesaj kayıdı diye birşey yok
 

ss06

Üye
androidin eksi yönleri işte bu eksi yönleri yüzünden androidden nefret ediyorum işlevsel Değil inşallah düzeltirler bu sorunları çözene kadar symbiana devam on numara bu yönlerden kıyaslanınca
 
bence flash için verdiği program desteği için bu sorunlara değer
 

xinsurer

Üye
Bence de androidin iyi tarafları eksilerini gölgede bırakıyor..
 
En kötü yanı şu; Oyun ve uygulamaları androide göre değilde işlemciye göre yapıyor dengesizler.Android diye bi işletim sistemi çıkarmışın bırakta herşey bütün androidlerde çalışsın işte.Ama öyle değil malesef vay tegraymış vay snapdragonmuş kendi içinde bin parça yaa.Android markete giriyorum desire s cihazım var birçok oyuna cihazınız uyumlu değil yazıyo ama netten bulup yüklüyorum kimisi çalışıyo kimisi çalışmıyo kendileride bilmiyo hangi uygulamanın hangi cihaza uyumlu olduğunu.En kısa zamanda İOS'a geçicem ve hep onda kalacam.
 

MBrkA

Üye

Arkadaşım onlara neden uyumsuz diyor.Türkiye'de kullanıma açık olmadığı için.Şunu da belirtmek isterim.Basit yazılımlı bir uygulama eğer 2.1 için yazılmışsa 2.1 ve üstü tüm versiyonlarda çalışabilir.Birçok şey böyledir.Önemli olan kodlama sırasında versiyonlara getirilen uyumluluktur.

iOS'a geçeceksen biraz beklemeni tavsiye ederim.Sonbaharda yeni bir iPhone çıkabileceği konusunda iddalar var.
 
abi kullanmayi bilmiosunuz androidi kotuluyorsunuz iki gun sonra iphonden nefret ediyorum diye konu acicaksiniz bu boyledir yani
 

61semih

Üye
sen sanbyandakı butun ozellıkler android tede olsun ıstıyorsun sanırım.bu alışkanlığa bağlı bence çokdaha ıyı boyle olması.o 100 çagrının butun ayrıntılarına bakabılıyorum,zamanla alışırsınız dıye dusunuyorum fakat cok sıkayet gelırse android te bunun uzerınde gurabılır yada ek bır programlar bunu halledebılır yada halen hazırda boyle bır programda mevcut olabılir
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...