Şu an için kullanılabilecek en mantıklı işletim sistemi Android veya iOS. Şuan kullanmadığım için bilmiyorum fakat Windows Mobile Phone 8 de eklenebilir.
Neden Android veya iOS dersen bunlar bilgisayar tabanıyla çalışan sistemler (bilgisayar tabanından kastım RAM, System dosyaları, Ekran Kartı, İşlemci). Yani bilgisayarda kullandığın çoğu program Android ve iOS için yapılıyor sadece isimleri değişiyor.
Yani sonuç Android ve iOS her zaman mantıklı seçimdir. Her türlü program ve oyunu bulabilirsin ve zaman geçtikçe yeni programlar ve oyunlar bulabilirsin. Zaten yakında PClere el atacak gibi görünüyor.