Telefon Tavsiyesi Androide geri dönüş

Sizce Hangisi ?

  • LG G3 3 Ram 32 Gb

    Kullanılan: 6 16.7%
  • Asus Zenfone 2

    Kullanılan: 4 11.1%
  • Xperia Z3 Compact

    Kullanılan: 16 44.4%
  • Android One 4G

    Kullanılan: 6 16.7%
  • Note 3

    Kullanılan: 4 11.1%

  • Kullanılan toplam oy
    36

Invoke

Üye
Lüzumsuz ve çirkin. Altta yine at kadar boşluk olduktan sonra ekranı üste ittirmenin bir anlamı yok. 78% yapmışlar ama 65% lik Z1 daha hoş duruyor.
 
Valla overclock yapıp yollamasınlar da bilmiyorum. Sonra 801 gibi ısınır yine Kamera aynı zaten birinde 8 çekiyor birinde 13 Yine aynısını yapar ama f/1.8 olayını nasıl çözer bilmiyorum
 

Invoke

Üye
Valla overclock yapıp yollamasınlar da bilmiyorum. Sonra 801 gibi ısınır yine Kamera aynı zaten birince 8 çekiyor birinde 13 Yine aynısını yapar ama f/1.8 olayını nasıl çözer bilmiyorum

f1.9 da olur.
 
Tepkiler: Luck Star
Yeni Nexus'u bence htc üretmeli.
Motorola gibi olur bence HTC üretirse.Çünkü pahalı çıkıyor fiyatı da ucuzlamıyor...
Lüzumsuz ve çirkin. Altta yine at kadar boşluk olduktan sonra ekranı üste ittirmenin bir anlamı yok. 78% yapmışlar ama 65% lik Z1 daha hoş duruyor.

At kadar
Ekranı yan çevirdiğinde nasıl kullanacak merak ediyorum.Onu geçtim kulaklık hoparlörü nerde acaba ?
 

Polymath

Üye
Lg g3 e sakin bulasma. Isinma problemi fln. Kasmalar mevcut. Ev arkadasimda var. Z3c iyi seçim olur. Eger cok oyun oynamam orta segment olsun kamerasi iyi olsun bataryasi ise mükemmel olsun dersen huawei ascend g7.
 
    Konu Sahibi
Lg g3 e sakin bulasma. Isinma problemi fln. Kasmalar mevcut. Ev arkadasimda var. Z3c iyi seçim olur. Eger cok oyun oynamam orta segment olsun kamerasi iyi olsun bataryasi ise mükemmel olsun dersen huawei ascend g7.
Fiyat yüksek biraz bir de arayüzü garip geldi biraz ama özellikleri hoşuma gitti
 

Emre

Üye
konu amacını fazlasıyla aşmış
 
Tepkiler: Mad EagLe

yeumyang

Moderator
z3 compakt ta kücük diyorsanız z2 alın gitsin teknoloji işi birazda şans işi işyerinde kullanan arkadaş var bazen soruyorum telefondan memnunmusun diye cok memnunum diyor daha önce samsung lumia kullanmış birisi z2 yi cok begendigini söylüyor
 

Polymath

Üye
Fiyat yüksek biraz bir de arayüzü garip geldi biraz ama özellikleri hoşuma gitti

Mate 7demedim g7dedimm=) 950tl.. Arayuzu guzel. Cok. Hos görüntüsü var. Temalar yüklenebiliyor filan. Mate de cok guzel telefon. Ekrani 6 inc olmasina ragmen telefonun boyutu 5.5inc telefonlarla ayni. Tasarimi filan bence mukemmel. Ama hani rom fln işleriyle ugrasiyorsan onermem.. Huawei dusunmezsen lgden uzak dur. Sony e yakin ol=)) z3c küçük geliyorsa brnce Z2 isini gorecektir. Arkadasta vardi incelenmiştim. Pisman etmez seni.. Bir tek gps performansini begenmemistim
 
Kardeşim bugün z3 compacti inceleme firsati buldum ve ben hayatimda ilk defa bir telefondan tamamen memnun kaldım beni bilen bilir hangi cihazın ne eksiği varsa söylerim ama z3 compacta hayran kaldim
 
    Konu Sahibi
Gps'i neden beğenmedin benim için önemli çok navigasyon kullanan biriyim lumia'nın en güzel yanlarından biri
 

Polymath

Üye
Gps'i neden beğenmedin benim için önemli çok navigasyon kullanan biriyim lumia'nın en güzel yanlarından biri

Cok sorunlu degil. Biraz gec buluyordu okadar konumu. Internetsiz pek verim alınmıyor android tellerde. Bir gun bir köye gidiyoruz. Telefonun neti çekmiyor cevrimdisi bulalim dedik ama zar zor. Symbian 603 vardi elimizde o tak diye bulmuştu cevrimdisi. Ama sehir icinde sknti yaşamazsın
 

3onur5

Üye
konu sonynin teknik servis konusuna dönmüş ama cidden sonny ve teleservice bir olmamalı kvk yı bilmiyorum ama xperia Z cihazımı kameradaki siyah noktalardan dolayı servise verdim anakart değişicek deyip 900 tl masraf çıkardılar 2 sene önce o gün bu gün sony benim kara listemdedir z3compact ne kadar tatlı gelsede tabi samsungta az çektirmedi zamanında ne olursa olsun bi firma kendi teknik servisini sağlayacak başka teknik servislerle anlaşmamalı ve müşterisinin arkasında durmalıki aksi durum olduğunda o markaya düşman kesilmeyelim
 
Fonotel satıyor Sony ürünlerini, güvenebilirsiniz.
 
Valla orda benim memnun olduğum serviste var. Ben teknik servise staj yapıyorum adam gelmiş telefondan memnun değilim diyor mağazayı ayağa kaldırıyor. Bunun gibi kaale alınmayacak bir çok soru var adam sorunu büyüte buyute yazıyor oraya buraya. Tamam hiç bir bir firmanın kendi yetkili servisi kadar iyi olamaz ancak fonotel iyidir. Özellikle samsung cihazlar icin ciddi servis veriyorlar çok fazla sıfır cihaz verdiklerini biliyorum.
 

0MG90

Üye
Z2'de konum modunu yüksek doğruluk yaparsanız gayet iyi çalışıyor. Hele Here Maps ile. YGS okulumu öyle buldum ben.
 
Motorola bir daha telefon yapmasın ya, nexus 6 gelmedi zaten gelse alacaktım.
 
    Konu Sahibi
Ben zaten çevrimdışı olmam pek çevrimiçi çalışması yeterli akşam biraz iphone 6 ile oynadım. 4.7 inç 4.6 inç sorun olmaz sanırım oylamayı dikkate alacağım Z3C kafam yattı