Luck Star
Üye
bende yaklaşık 3 senedir sony Xperia cihazlarını kullanıyorum ama tek bir sıkıntı cikmadi! Xperia Z cihazı bilerek defalarca suya atmıştım eğer bir sorun varsa şimdiye kadar çoktan gitmişti!
şimdi bu konuda seni neden destekleyin?
bende yaklaşık 3 senedir sony Xperia cihazlarını kullanıyorum ama tek bir sıkıntı cikmadi! Xperia Z cihazı bilerek defalarca suya atmıştım eğer bir sorun varsa şimdiye kadar çoktan gitmişti!
şimdi bu konuda seni neden destekleyin?
Hangi servise götürdün ?Sony servisi gayet başarılı bence laf yok aldığımda kasa ve ekran açıklığı vardı internet üzerinden aldım 1güne yeni telefon geldi elime
Her zaman Sony derim yarıyolda kalmazsin.
Hangi servise götürdün ?
Fonotel
Ben de cihazı fonotel'den aldım ancak orjinal lg garantili. Fonotel'i tavsiye ederim orjinal marka garantisi gibidir, pişman etmez.
Aklınızda bulunsun Başarı, Fonotel ,BrightStar,Delta bunlar hakkında kötü yorum görmedim. Telpa,Teleservice,KVK uzak durun
Benim de Fonotel'di telefonumun garantisi, şuan biraz daha rahatım garanti konusunda.Bende Fonotel hakkında kötü yorum görmedim çevremde Z2 kullanıcılarından hep olumlu yorum aldım kendimde tavsiye ederim.
Anketteki 5 cihaz içinden Z3C derim. Note 3 yerine Note 4 olsaydı kesinlikle Note 4 derdim ancak Note 3 resmi güncellemeler konusunda bu saatten sonra sıkıntı yaşayacaktır.
Z2 ile z3c arasında kaldım biraz Z2 boyut itibari ile dikkatimi çekiyor arkadaşımda z3 var çünkü boyutları iyi ancak sanal tuş olayını pek sevmiyorum. Z3C'de ekran ufak olduğu için sorun olur gibime geliyor.Küçük ekran istiyorsan Z3C alabilirsin en yakın Android'li rakibi Galaxy Alpha'dır o derece iyi bir cihaz Z3C ancak kronik bir kamera pembeleşmesi sorunu donanımhaber sitesinde vurgulanarak bahsediliyordu iki mesajdan biri kamera pembeleşmesi sorunuydu neredeyse çözüldü mü bilmiyorum ben Z2 alınca bıraktım incelemeyi o konuyu. Büyük ekran istersen Z2 öneririm Z3 ile neredeyse aynı cihazlar fiyat farkına değmez gibi. Z2'nin bendeki versiyonu 2015'in ikincisi haftası üretim tarihi de önemli sorunsuz cihaz için bu her marka için geçerli tabi. En çok da içine sineni almanı tavsiye ederim çünkü forumda anlayan adam da var ama sürüyle anlamayan adam da var. G3 de önerirdim fakat o 2K ekran çok güzel görüntü verse aldıkları çok fazla pil-performans yoksa tasarımı ve lazer otofokus sistemli kamerası güzeldir. Asus Zenfone 2 de iyidir ama ne kadar Sony kalitesinde olduğu tartışılır biraz, Intel 64 bit chipset ve yeni kamera sistemleri çok iyi gibi duruyor kağıt üzerinde ama pratikte nasıldır bilemem.
Benim de Fonotel'di telefonumun garantisi, şuan biraz daha rahatım garanti konusunda.
Aynen haa s6 mini çok sağlam geliyor s808 ile
Ekran kaç inç olacakmışdonanım süper ekan 720p ben yakıştıramadım. 1080p ideal olurdu.
4.6 veya 4.7 . Rakipleri de 720p, yani 1080p yapsa rakipsiz olurdu ama yapmamış.Ekran kaç inç olacakmış
720p daha iyi gerek yok 1080e s6 daki batarya teknolojisini kullanırsa performansta ve pilde rekor kırar bence4.6 veya 4.7 . Rakipleri de 720p yani 1080p yapsa rakipsiz olurdu ama yapmamış.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?