ben 6 gb 'a ayarlamıştım sıkıntı yok :D Öh ya yazık telefona:D
Cihanî Sultan Üye ~N.A.W.Y~' Alıntı: ben 6 gb 'a ayarlamıştım sıkıntı yok Genişletmek için tıkla ... Öh ya yazık telefona
~N.A.W.Y~' Alıntı: ben 6 gb 'a ayarlamıştım sıkıntı yok Genişletmek için tıkla ... Öh ya yazık telefona
doctorrr Üye ~N.A.W.Y~' Alıntı: ben 6 gb 'a ayarlamıştım sıkıntı yok Genişletmek için tıkla ... what dedin gülüm?
PriZm Üye Konu Sahibi ynsemrekose' Alıntı: what dedin gülüm? Genişletmek için tıkla ... 6 gb dedim gulüm
Cihanî Sultan Üye ~N.A.W.Y~' Alıntı: Güncel. varmı arttıran? Genişletmek için tıkla ... Benden bir gırk!
PriZm Üye Konu Sahibi Cihanî Sultan' Alıntı: Benden bir gırk! Genişletmek için tıkla ... hadi can ahmet senin skorunnu görelim
Cihanî Sultan' Alıntı: Benden bir gırk! Genişletmek için tıkla ... hadi can ahmet senin skorunnu görelim
TheMadness Üye ~N.A.W.Y~' Alıntı: ben 6 gb 'a ayarlamıştım sıkıntı yok Genişletmek için tıkla ... Bi ara hatırlatın da 32gblik swap yapayım.
~N.A.W.Y~' Alıntı: ben 6 gb 'a ayarlamıştım sıkıntı yok Genişletmek için tıkla ... Bi ara hatırlatın da 32gblik swap yapayım.
PriZm Üye Konu Sahibi Madness®' Alıntı: Bi ara hatırlatın da 32gblik swap yapayım. Genişletmek için tıkla ... 32 gb mı
lolaman Üye ~N.A.W.Y~' Alıntı: yapabilirsem eğer sabaha yeni rekor atacağım Genişletmek için tıkla ... Bekliyoruz başgan
~N.A.W.Y~' Alıntı: yapabilirsem eğer sabaha yeni rekor atacağım Genişletmek için tıkla ... Bekliyoruz başgan
PriZm Üye Konu Sahibi yunus2217' Alıntı: Bu swap dediğiniz olay windows taki pagefile.sys gibi birşeymi Genişletmek için tıkla ... aynen öyle.
yunus2217' Alıntı: Bu swap dediğiniz olay windows taki pagefile.sys gibi birşeymi Genişletmek için tıkla ... aynen öyle.