Android'de Gördüğünüz En Yüksek Ram?

Sponsorlu Bağlantılar

Türe

Türe

Üye
Ben cyanogenmod9 + siyah kernel kullaniyorum ve en yuksek 600 filan :hmmm
 


PriZm

PriZm

Üye
    Konu Sahibi
o zaman 391 mb rame göre en yuksek rami ben gormus oluyorum :D :ehe:
 
Türe

Türe

Üye
Ali bişey sorucam Swap ne oluyo imzanda yazan ?
 
PriZm

PriZm

Üye
    Konu Sahibi
Sanal bellek.yada diger bir degisle windowslarda olan ram doldugunda arka plandaki uygulamalari harddiske takas etmesidir.
 
Türe

Türe

Üye
Nası artırıyoruz onu ?
 
PriZm

PriZm

Üye
    Konu Sahibi
meslek sırrı :D
 
PriZm

PriZm

Üye
    Konu Sahibi
aha bak burdan arttırıyoruz:ehe

 
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan
PriZm

PriZm

Üye
    Konu Sahibi
ne minik ali'y miş be :D sorun bakalım:pro::naughty::d:
 
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan
Türe

Türe

Üye
Niye söylemiyorsun ki şimdi :dry::angry::off:
 
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan ve ~N.A.W.Y~
klongs

klongs

Üye
legolas29 yazayım de rahatlayın :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan ve ~N.A.W.Y~
FeC!

FeC!

Üye
 
PriZm

PriZm

Üye
    Konu Sahibi
ayıptır sorması kaç program açık D:
 


Üst Alt