dünyayı bilmem ama bizim ülkemizde pahalıya heves her zaman vardır en iyisi en pahalısı sanılmıştır ve kulaktan dolma laflarla bir kişiyi idamlık bile yapabiliriz bu ülkede o yüzden de hiç şaşırmam bu türkiyenin haline bilmeden biliyormuş gibi konuşan çok geçenlerde biriyle telefon tartışması açtık nokianın telefonları beş para etmez dedi niye dedim dokunmatik ekranı basıyom basıyom almıyo dedi hangisini kullandın dedim en pahalı olan varya onu o hangisi diyorum adam adını bilmiyo adam telefonu eline bile alamamış işkembeden sallıyo artık tartışmak bile istemiyorum bunlarla nokiacılar yeter bize aldırmayın