fvb
Üye
İOS 5 Var Kardeş
Android
Bada, wp, symbian, android kullandım
Bada: ramı az yiyor hiç kasmıyor
Wp: kullanım kolaylıgı var
Symbian: övulecek birseyi kalmadi
Android: app bolluğu performans,görsel....
İos un tek özelligi uygulama bolluğu...
Kesinlikle ama kesinlikle android
iOS'in tek özelliği uygulama mı?? Bilgilerini tazele
tabiki androit...bada yi symbian olarak düşünebilirsin ama kalite olarak çok daha düşük..şuan en iyi işletim sistemi androittir
android. Bada bir geliceği yok artık. Güncellenmesi bir türlü gerçekleşmiyen işletim sistemi olarak tanıldı. Yıllardır beta bada 2.0 telefonuna yükleyen var flash ile. Orjinali çıkmıyor.
kardeş tizen e geçiyor samsung badamı kaldı
eğer oyun,uygulama fazla olsun dersen android ama bada'nın savunduğum yönü sistem okadar hafifki çok rahat ve hızlı bir şekilde kullanabiliyorsun cihazı onun dışında ram'den çok fazla yemiyor ..bir de bada'lı cihazların karizması varbatarya mesela bana rahat 3-4 gün gidiyodu(s8500 Wave)..ama şimdiki android cihazımda uyguladığım bütün işlemler sonucunda normal kullanımda en fazla 1.5 gün gidiyor... sonra badalı cihazın fiyatı çok uygun..yani bana sorarsan bada tercihim olur..
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?