Android Telefonuma O/C yapmak istiyorum yardım lütfen

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
SonyXperia

SonyXperia

Üye
    Konu Sahibi
Android Telefonuma O/C yapmak istiyorum yardım lütfen
Sony Xperia Neo V telefonumun işlemci hızını 1 ghz den 1.4 veya 1.5 ghze çıkarmayı düşünüyorum bir kaç program araştırdım ama ne yazık ki hepsinde kennen gibi birşeyden birde root dan bahsediliyor açıkcası bu terimlerden anlamam ancak telefonumu rootlamadan bu işi yapmak istiyorum roottan falan anlamam ve telefonumun orjinal sürümüyle ilgili sorun yaşamak istemem açıçası böyle birşey deneyen veya yardımcı olabilcekler bir el aabilir mi? şimdiden teşekkürler iyi forumlar :)
 


Kerim.

Kerim.

Üye
Root olmadan olmaz galiba:hmmm
 
SonyXperia

SonyXperia

Üye
    Konu Sahibi
off bu root olayı nedir nasıl yapılır eksi ve artı yönleri nelerdir .s
 
Kerim.

Kerim.

Üye
Eksi yönü telefonu telefon garantiden çıkar,yaparken telefonu çökertebilirsin.artı yönü androidin güzelliklerinden root yaptığın zaman yararlanırsın.mesela hafıza kartını telefonun kendi hafızası olarak göstermek,reklamlardan kurtulmak vs vs.hackless adlı arkadaşın bir benzetmesi vardı onu söyliyim:android tel aldın:hapistesin,root ise hapishanenin anahtarı.
 
SonyXperia

SonyXperia

Üye
    Konu Sahibi
Peki nasıl root yapabilirim tehlikesini göze alabilirim sanırım
 
Kerim.

Kerim.

Üye
Forumda neo v kullanan cok kisi var.bir daha konu acip onlara sorabilirsin.ben bilmiyorum
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt