GalaxyNoteII
Üye
Android telefon alacağım.Önerilerinizi bekliyorum
Merhraba arkadaşlar. Şu 1-2 ay içerisinde telefonumu değiştirmeyi düşünüyorum. Öncelikle haliyle öğrenciyim ama 1.500 TL para biriktirdim. Şimdi bu parayla uygun bir telefon istiyorum. Note II istiyorum fakat babam çok gösterişli ve büyük olduğunu düşünüyor. İstanbul bu sağı solu belli olmaz her şey başına gelebilir bir telefon yüzünden falan diyor. Kısacası özellikleri buraya yazayım :
Ekran boyutu 4.8-5.0 inc olsun.
İşlemci hızı 1GHZ'den fazla ve mümkünse 4 çekirdek olsun.
Ram 1GB'den aşağı olmasın.
Her oyunu çalıştırıp pili dayanıklı olmalı.
Samsung olması önceliğimdir.
Acaba böyle bir telefon var mıdır yoksa hayal mı kuruyorum
Ekran boyutu 4.8-5.0 inc olsun.
İşlemci hızı 1GHZ'den fazla ve mümkünse 4 çekirdek olsun.
Ram 1GB'den aşağı olmasın.
Her oyunu çalıştırıp pili dayanıklı olmalı.
Samsung olması önceliğimdir.
Acaba böyle bir telefon var mıdır yoksa hayal mı kuruyorum

Bugün bir kızda beyazı vardı ( göz o renk note II ye aşina değil tabi.. ) Ulan ben bunu mu kullanıyorum dedim harbiden ben şaşırdım büyüklüğüne 