Android telefon alacağım.Önerilerinizi bekliyorum

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
GalaxyNoteII

GalaxyNoteII

Üye
    Konu Sahibi
Android telefon alacağım.Önerilerinizi bekliyorum
Merhraba arkadaşlar. Şu 1-2 ay içerisinde telefonumu değiştirmeyi düşünüyorum. Öncelikle haliyle öğrenciyim ama 1.500 TL para biriktirdim. Şimdi bu parayla uygun bir telefon istiyorum. Note II istiyorum fakat babam çok gösterişli ve büyük olduğunu düşünüyor. İstanbul bu sağı solu belli olmaz her şey başına gelebilir bir telefon yüzünden falan diyor. Kısacası özellikleri buraya yazayım :

Ekran boyutu 4.8-5.0 inc olsun.
İşlemci hızı 1GHZ'den fazla ve mümkünse 4 çekirdek olsun.
Ram 1GB'den aşağı olmasın.
Her oyunu çalıştırıp pili dayanıklı olmalı.
Samsung olması önceliğimdir.

Acaba böyle bir telefon var mıdır yoksa hayal mı kuruyorum :)
 


tapatalk

tapatalk

Üye
S3 ü tarif ettin sen
 
tapatalk

tapatalk

Üye
Nexus4 var bide
 
Artles

Artles

Üye
Aynen Nexus 4 veya S3 ama nexus 4 öneririm
 

furkey

Üye
O zaman s3 de alabilirsin pişman olmazsın emin ol :)
 
skywalker06

skywalker06

Üye
s3 iyi bir tercih lg nexus 4 te çok güzel telefon yeni çıktı 1400 civarı ama nexusun şöyle bir sıkıntısı var hafıza kartı takılmıyor eğer hafıza benim için sorun olmaz diyorsan lg nexusu bir incele derim tasarım ve özellik bakımından çok iyi
 

LattAsdfasdf

Üye
S3 veya note 2 :)
 
blacktalon

blacktalon

Üye
Sony ve htcye de bakabilirsin bende samsung dusunuyorun fakat ekranlari hep buyuk yapiyor ve gittikce 5inc + modeller çıkarıyor o yuzden baska markalara da baknak gerek

- - - Eklendi - - -

Yurt disi alabiliyorsan ve az daha beklersen xperia z alabilirsin
 
GalaxyNoteII

GalaxyNoteII

Üye
    Konu Sahibi
Xperia Z'nin 2000TL gibi bir fiyatta olacağı düşünülüyormuş. Yoksa onu da düşünmüyor değildim. Nexus 4 evet güzel de hafıza kartı desteğinin olmaması sorun ve yedek pil alacağım telefonuma acil durumlar falan için ama onda öyle bir şans yok. Dediğiniz gibi S3 düşünebilirim belki Note II de olabilir bir ihtimal. HTC de düşünmüştüm fakat onda da pil ve hafıza kartı sorunları var. Beats hoperlör çok + bir özellik ama sense arayüzleri değil de TW5 daha çok ilgimi çekti. Xperia'ya gelirsek : servisleri gerçekten çok ilgisiz ve dandik. Bu yüzden pek onu alma taraftarı değil ama trailerlarda gördüğüm kadarı ile Xperia Z gerçekten çok ideal bir telefon. Su geçirmezi geçtim kamerası,donanımı,ekranı tam istediğim gibi
 
Artles

Artles

Üye
Xperia Z'nin 2000TL gibi bir fiyatta olacağı düşünülüyormuş. Yoksa onu da düşünmüyor değildim. Nexus 4 evet güzel de hafıza kartı desteğinin olmaması sorun ve yedek pil alacağım telefonuma acil durumlar falan için ama onda öyle bir şans yok. Dediğiniz gibi S3 düşünebilirim belki Note II de olabilir bir ihtimal. HTC de düşünmüştüm fakat onda da pil ve hafıza kartı sorunları var. Beats hoperlör çok + bir özellik ama sense arayüzleri değil de TW5 daha çok ilgimi çekti. Xperia'ya gelirsek : servisleri gerçekten çok ilgisiz ve dandik. Bu yüzden pek onu alma taraftarı değil ama trailerlarda gördüğüm kadarı ile Xperia Z gerçekten çok ideal bir telefon. Su geçirmezi geçtim kamerası,donanımı,ekranı tam istediğim gibi

Note II ekrandan dolayı dert ediyorsan alışıyorsun fazlasıyla merak etme o konuda sıkıntı yok..
Hatta şöyle bişey var sadece benim Note II bana küçük geliyor :D Bugün bir kızda beyazı vardı ( göz o renk note II ye aşina değil tabi.. ) Ulan ben bunu mu kullanıyorum dedim harbiden ben şaşırdım büyüklüğüne :D
 
Ali58_58

Ali58_58

Üye
sen para biriktirmeye devam et kardeşim s4ü bekle yüksek ihtimal 15 mart veya mayısta çıkacak yüksek ihtimal hazirandada 1800 liaraya kadar düşer biraz zor ama kampanya felan bir yerden bulursun bende s4 düşünüyorum beni dinlersen onu al çünkü gpu çağ atlıyıcak kamera 13mp bekleniyor ram 2gb bu dediklerim garanti gibi bence beni dinlersen para biriktirmeye devam et sabret :)
 
GalaxyNoteII

GalaxyNoteII

Üye
    Konu Sahibi
Note II ekrandan dolayı dert ediyorsan alışıyorsun fazlasıyla merak etme o konuda sıkıntı yok..
Hatta şöyle bişey var sadece benim Note II bana küçük geliyor :D Bugün bir kızda beyazı vardı ( göz o renk note II ye aşina değil tabi.. ) Ulan ben bunu mu kullanıyorum dedim harbiden ben şaşırdım büyüklüğüne :D

Bana çok büyük değil de babama büyük geliyor hocam çok abartı olduğunu düşünüyor. İkna etmem gerek şimdi ben de Note II istiyorum :D


- - - Eklendi - - -

sen para biriktirmeye devam et kardeşim s4ü bekle yüksek ihtimal 15 mart veya mayısta çıkacak yüksek ihtimal hazirandada 1800 liaraya kadar düşer biraz zor ama kampanya felan bir yerden bulursun bende s4 düşünüyorum beni dinlersen onu al çünkü gpu çağ atlıyıcak kamera 13mp bekleniyor ram 2gb bu dediklerim garanti gibi bence beni dinlersen para biriktirmeye devam et sabret :)

Aynen S4'ü de merak ediyorum aslında Exynos 5 octa ile çıkacak 8 çekirdeğin keyfini yaşamak istiyorum. 2.000 TL'nin üzerine olur heralde ama karne indirimiydi cart curt 1.800'e falan inerse alırım :) S-Pen dikaktımı çektiği için Note istiyorum aslında, yoksa S III de alırım 1GB ram farkı var
 

furkey

Üye
Benim tahminim Mayıs gibi sadece tanıtılır. Haziran ortasında yeni çıkar yaz sonuna kadar da fiyatı 2000 den aşağı inmez. Tabii daha uzun da sürebilir bu süre...
 
GalaxyNoteII

GalaxyNoteII

Üye
    Konu Sahibi
Aynen öyle görünüyor. Neyse S II veya Note II yolu göründü. Herkese teşekkürler
 

LattAsdfasdf

Üye
Note2 bencede.
 
  • Beğen
Tepkiler: GalaxyNoteII
SilentOne

SilentOne

Üye
sony xperia z ye bakabilirsin
 
  • Beğen
Tepkiler: GalaxyNoteII

sss855

Üye
Note 2 gerisi yalan
 
  • Beğen
Tepkiler: GalaxyNoteII
mesutgaga

mesutgaga

Üye
S3 veya note 2
 
  • Beğen
Tepkiler: GalaxyNoteII
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt