Android Telefon Alacağım 2 Sorum Var Sadece..

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

MücahitTokgöz

    Konu Sahibi
Android Telefon Alacağım 2 Sorum Var Sadece..
Merhaba arkadaşlar. 450 tl ye kadar param var. Aklımdaki telefon samsung galaxy s i9000 yani. 2.el bulmaya çalışıyorum. Aklımda bir kaç soru var cevaplarsanız çok memnun kalırım..

1) Gta, modern cmbat 3, battlefield,asphalt 7 ve max payne gibi oyunları donmadan çalıştırabilirmiyim ?

2) Elimde Nokia 603 var telefncu 350 tl ye alıyormuş üstünede 100 tl ben ekleyeceğim ve galaxy s e gönül koydum. Sizce doğru bi kararmı ?

Benm telefnda kullanacağım şeyler en çok internet uygulamalar ve oyun arkadaşlar.

Cevaplarınızı bekliyorum şimdiden Teşekkürler
 
O paraya alacağın telefonla o oyunları oynayamazsın bence galaxy s i bilmem ama SGS2 alırsan çok rahat oynarsın. bence acele etme para topla biraz
 
O paraya alacağın telefonla o oyunları oynayamazsın bence galaxy s i bilmem ama SGS2 alırsan çok rahat oynarsın. bence acele etme para topla biraz

Galaxy s o oyunlar hepsini 0 donma açar
gta ise sadece akıcı olmaz yinede oynanabilir seviyede

Insanları yanlış yönlendirmeyin...
 
N.A.W.Y uyanamamis galiba
 
Tepkiler: ~N.A.W.Y~, seytan_avcisi, Never_Back_Down ve 1 kişi daha
Hepsini oynarsın NAWY gelince anlatır sana herşeyi
 
Ali ile İsmail Bu Konuyu Henüz Görmemiş Sanırım

- - - Eklendi - - -

onların demesine göre dışı şahin içi ferrari
 

PriZm

Üye
Uyandım


Konuya gelecek olursak Gta haricinde diğer bütün oyunları kasmadan oynarsın.internet performansında The New iPad'i geçtim
 
'bence' yazdım zaten gözünle bakarsan görürsün
 
galaxy s bence eski ama iyi bir telefon,çok iyi geliştirici desteği var
 

MücahitTokgöz

    Konu Sahibi
aslnda gülermisiniz bilmiyorum ama beni dış görünüşü cezbetti zaten ben alınca bi rom atarm nawy bişiler önerir artık rom felan sgs2 alıcak kadar para yok zaten normal s in görünüşü s2 den daha çok hoşuma gidiyor gülmeyin ama bence öyle bakalım hayırlısı kafaya koydum bayramdan snra almayı düşünüyrum
 

tabi o senin fikrin
 

navti

Üye
telefon iyide o paraya nerden aliyosun okadar ucuzladimiki
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...