y.genc44
Üye
Vallahi ALLAH razı olsun senden çok işimi gördü ...
Arkadaşlar selah benim sorunum şu;
Ben mtk6589 iphone 5 clon kullanıyorum ve android 4.1.5 yüklü
Telefonunumu root ettim ve Mobileuncle programını kurdum daha sonra telefonun geldiğinhde kurulu olan kişiler lasörünü sildim bunu silince YEŞİL rekli olan telefon butonuda gitti şimdi telefon numarası çeviremiyorum ve telefonun arama klavyesi kişilerimi bulamıyor .
Tekrar eski haline getirmek istiyorum teşekkürleir.
(Fabrika verilerine döndürdüm ancak kişiler ve telefon butonları gelmedi)

