Android mi symbian mı ?

Android mi symbian mı ?


  • Kullanılan toplam oy
    99

olsun genede symbian
 

pRime.

Üye
Kullanım ve verim olarak symbian bana göre daha iyi.
 
Bugünlerde yeni haber çıktı android şu anda piyasadaki en çok satan işletim sistemi ancak ürünün iyade oranı %30 Bu %30 un hepsi Kullanamadaıklarından dolayı İadede bulunmuşlar.Bana sorarsan s8000 jet android kullanıyorum su anda symbian n900 um vardı Symbian çok yavaş Yüksek bellekte sapıtıyor takılamlar kasmalar hatta duduk yere kapanmalara kadar gidiyor çok yüklenirsen.Ama android te boyle sıkıntıların hiç yok denecek kadar az Tek derdi biraz zaman alıyor anlaması ama ondan sonra rahat rahat kullanabilirsin bence android al şu anda İos ve Android en iyisi bence
 

Symbian n900
Yüksek bellekte sapıtma mı
Hocam sakamı bunlar.
 

Silinen Üye 2149105

Kapalı Hesap
symbian kullandığım için oyumu symbiana verdim ama android diyorum
 

pRime.

Üye
n900 um vardı Symbian çok yavaş Yüksek bellekte sapıtıyor takılamlar kasmalar hatta duduk yere kapanmalara kadar gidiyor çok yüklenirsen.

Dostum şaka mısın? N900maemo kullanıyor ve bu dediklerinin hiçbiri yok!
 


Dostum şaka mısın? N900maemo kullanıyor ve bu dediklerinin hiçbiri yok!

Ben gerçi bi ara bazı laflar duydum sanki S^3 kurulabiliyor diye ama tam da emin degilim.
Öyle olsa bile arkadas sanki 6630'u anlatıyor gibi geldi
 

DPool

Üye
Bu konunun sonunda kavga çıkacak
 

nonamex

Üye
Kavga çıkacak kavga çıkacak diye her konunun altına yazanları anlamıyorum.

Çıkarsa şikayet edersin olur biter, böyle diyerek ortamı daha kızıştırıyorunuz üstüne üstlük tartışma bile yokken
 

+1 katılıyorum
 

Larismus

Üye
android tabiki de
 
Tepkiler: nonamex

aagkn

Üye
bir symbian kullanıcısı olarak nedensesymbianın gerdie kalmasına şaşırmadım
 
Tepkiler: nonamex
ben android derim bizimkiler telefona izin verse anında androide geçerim
 

nonamex

Üye
Elime bir N8'i alıp internete giriyorum, birde Optimus Black'i.. Symbian'ın ankette neden geride olduğu bir güzel çıkıyor ortaya
 

uribaju

Üye
arada okadar fark yok sunuçta.