yok kardeş malesef ıpod touch var ios için geliştirmek tam anlamıyla sıkıntı
türkçe kaynak yok
mac pc yok işin yoksa virtual pc kur
saçma sapan bir dili var
99 dolar gibi bi ücret alıyo apple sizden
appstore uygulama koymak işkence zaten..
az biraz C# biliyordum unutmuş gibi 2 aydır hiç bakmadım
javaya başlarsam androide yönelicem..
türkcellin telefonu hawai miydi öyle bi markaydı güvenim gelmedi şahsen dokunmatiği vs görmedim ama tatmin etmedi bilgiler..
bilemiyorum ki ne yapalım
java bilmiyorum dolayısıyla ilerlesem zaten alırımda alıp elde patlaması var bıkıp oraya atarım gibi geliyor
600 liraya kadar bütcem var