Murat Alper
Moderator
-
Konu Sahibi
-
yeni işletim sistemi android 8 olarak gelecek diye bir söylenti var. Yani android 7.0 Nougat son android sürümü diyorlar tabi bunların hepsi sızıntı ve tahminlere dayanıyor resmi bir açıklama bilgi yokbu yeni işletim sistemin mevcut tellere uyumluysa problem yok ama değilse demek oluyorki bir çok anroid cihaz çöp olabilir gerçi daha erken bakalım neler olacak
o kadar uzun sürmezdi bence çünkü insanlar bir süre sonra sıkılmaya ve yeni bir şeyler aramaya yeni isimler farklılık vs ister.Ben Android Z'den sonra yeni bir işletim sistemine geçerler diyordum ama tutmadı
HTC öyle yapacak mesela. One M serisini bitirdi, Ocean serisiyle devam edecekmiş.o kadar uzun sürmezdi bence çünkü insanlar bir süre sonra sıkılmaya ve yeni bir şeyler aramaya yeni isimler farklılık vs ister.
Büyük firmaların amiral gemileri de yakında biterse şaşırmayın farklı isim altında devam edebilir maksat farklılık olsun
Bakmadan ve görmeden ve dahi denemeden bir şey diyemeyiz.Windows stabil dediler dediler w10 gelene kadar android stabil oldu
Şahsen başka bir firma olsa büyük ihtimal zaten masaüstünde böyle ezici üstünlüğü varken yeni bir sisteme geçmeye uğraşmazdı ama sizin dediğiniz gibi her sistemin bir sonu olacak bu yüzden belli aralıklarla değişime girmek zorundasın bu konuda Microsoft'u vizyon sahibi olmasından dolayı takdir ediyorum. Gerek windows 10 ile uğraşması gerek Hololens gibi teknolojide kilometre taşı olabilecek bir cihaz çıkarması ile ne kadar inovatif olduğunu bize gösterdi bence.Ne yaparlarsa yapsınlar her yolun bir sonu vardır.
Kompozisyon yazımında nasıl ki "giriş, gelişme ve sonuç" var ise
Telefon sistemi ve modellerinde de "Çocukluk, ergenlik, olgunluk, yaşlılık ve ölüm" dönemleri vardır.
Şirketlerde insanlar gibi körlük ve çöküş döneminden kaçamazlar.
Microsoft boşuna Windows 10 üzerinde çalışmıyor.
Bu çalışma sonucu bitişi de olabilir, her şeyin önüne geçişide olabilir.
haklısınız ama android devam etseydi de kimse sesini çıkartmazdı bence artık çok fazla android cihaz var ve çıkarabilecekleri sınır donanımları çıkarıyorlar telefonun kullanamayacağı kadar özellik koyuyorlaro kadar uzun sürmezdi bence çünkü insanlar bir süre sonra sıkılmaya ve yeni bir şeyler aramaya yeni isimler farklılık vs ister.
Büyük firmaların amiral gemileri de yakında biterse şaşırmayın farklı isim altında devam edebilir maksat farklılık olsun
Eminim öyledirWindows stabil dediler dediler w10 gelene kadar android stabil oldu
Neden parayla satsın ki? Oyle yaparsa önüne gelen firma android telefon üretip satmayacak ve şimdiki gibi ezici bir üstünlüğe sahip olamayacaktı. Eğer başta parayla satsaydı android bu kadar popüler olmazdı.haklısınız ama android devam etseydi de kimse sesini çıkartmazdı bence artık çok fazla android cihaz var ve çıkarabilecekleri sınır donanımları çıkarıyorlar telefonun kullanamayacağı kadar özellik koyuyorlar
belki de andromeda çıkarsa firmalara para ile satmayı düşünüyordur google androidde bedavaya kullandırtıyordu
Android One kullanmayan birisi daha geldiEminim öyledir600 tl.lik bir lumia ile 600 tl lik bir android cihazı şöyle 2-3 ay kullan bakalım hangisi pert oluyor
Çevremde ki çok insanda android var,en sık yaptıkları işlem ise ram temizleme ve telefona reset atma[emoji1]Android One kullanmayan birisi daha geldi
Siz Android'i hala 2.3'deki gibi falan sanın
Kendinizi kısıtlıyorsunuz hala o W10M ile, ileride pişman olacaksınız
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?