Android bir telefon almak istiyorum

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Android bir telefon almak istiyorum
Arkadaşlar başlıktada belirttiğim gibi android bir telefon almak istiyorum.Bu benim ilk android deneyimim olacak.Bu yüzden size sormak istedim.Maxsimum 1500 tl lik ve güncelleme sorunu olmamasını istiyorum(lg nin güncellemeleri geç çıkarttığı gibi).Rahatça oyun oynatacak güzel sağlam bir telefon istiyorum.Önerilerinizi bekliyorum
 

Mobilator

Emekli Yönetici
S3 derdim ama s2 varken 800'lira fazla vermeye geri yok. Tahmini konuşuyorum yani.
 

furkey

Üye
Samsung dan uzak dur yoksa pişman olursun (tecrubeyle sabittir)
 
Sırasıyla
iPhone 4
Galaxy SII
Sony XPERIA Arc S
 
Xperia arc s tek geçerim bende alıcağım 1 ay içinde para biriktiriyorum yukarıda bi arkadaşın dediği gibi samsungdan uzak dur kardeş :=)
 

Türe

Üye
Galaxy S2 , Htc One S , Sony Xperia S
 
    Konu Sahibi
arkadaşlar yorumlar için teşekkürler 2 saat kadar önce galaxy s2 aldım çok heyecanlıyım telefonu çözmeye çalışıyorum
 
Türe kardeşim ıphone serisinde IPHONE 4 VE IPHONE 4S DE ANDROİD işletm sistemi var diğerlerinde yokk blip bilmeden tartısmayın
 
Tepkiler: hotlock
Türe kardeşim ıphone serisinde IPHONE 4 VE IPHONE 4S DE ANDROİD işletm sistemi var diğerlerinde yokk blip bilmeden tartısmayın

Iphone'da Android Varmış

sallamanın bukadarını görmedim arkadaşlar Iphone'da IOS denilen bir işletim sistemi vardır,Android Diğer Cihazlara Yöneliktir...

iyi güldürdün beni

---------- Eklendi @ 17:02:50 ---------- Yazıldı @ 17:01:58 ----------

Birde Diğerlerinde Yok Diyor,İnanmıyorum
 

femtv

Üye
hehehe ıphone ve android. Ayni cümlede.... Hehehe
 

FeC!

Üye
Benim 3310umda android vardi. Sıkıldım ios yukledim. Ama ilk basta symbian vardi.
 
Neden uzak dursun. ?

niye xperia pazarlamacısı mısın?
tek cumle ile samsungu siz siliyorsunuz da ben neden xperia yı silemeyeyim.
samsungtan uzak dur demeyeceksin; eger begenmedigin eksik buldugun yerler varsa acıklarsın olur biter.

bu tum firmalar için boyledir.
 

Adam Iphone'da Android Diyor Bilip Bilmeden Konuşmayın Diyor

---------- Eklendi @ 17:35:31 ---------- Yazıldı @ 17:33:53 ----------

Benim 3310umda android vardi. Sıkıldım ios yukledim. Ama ilk basta symbian vardi.

bende aynı işlemleri yaptım sonra cihazı biraz ezdim meego yükledim nokia n9 a çevirdim
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...