furkan625
Üye
-
Konu Sahibi
-
Neden uzak dursun. ?xperia dan uzak durun kardeş
Sırasıyla
iPhone 4
Galaxy SII
Sony XPERIA Arc S
Türe kardeşim ıphone serisinde IPHONE 4 VE IPHONE 4S DE ANDROİD işletm sistemi var diğerlerinde yokk blip bilmeden tartısmayın
arkadaşlar yorumlar için teşekkürler 2 saat kadar önce galaxy s2 aldım çok heyecanlıyım telefonu çözmeye çalışıyorum
Türe kardeşim ıphone serisinde IPHONE 4 VE IPHONE 4S DE ANDROİD işletm sistemi var diğerlerinde yokk blip bilmeden tartısmayın
Neden uzak dursun. ?
niye xperia pazarlamacısı mısın?
tek cumle ile samsungu siz siliyorsunuz da ben neden xperia yı silemeyeyim.
samsungtan uzak dur demeyeceksin; eger begenmedigin eksik buldugun yerler varsa acıklarsın olur biter.
bu tum firmalar için boyledir.
Benim 3310umda android vardi. Sıkıldım ios yukledim. Ama ilk basta symbian vardi.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?