Android 4.0.4 Cyanogenmod 9 Rom (rc6 - 20.02.2013)

Sponsorlu Bağlantılar

h20

Üye
romu silip tekrar yükledigimde brave engineyi fln tekrar kurmam gerekir mi
 


-Emre

-Emre

Üye
gerekir
 
ismailozcn

ismailozcn

Üye
Dostum bu romu yükledik te 2.3.6 iken bazı uygulamalar vardı (not,allshare vs.) onları nasıl geri yükleriz.Birde bu uygulamalar menü düzenini değiştiremez miyim ayarlarla kameranın yerini değiştireceğim yapamıyorum.
 
HoLyCooL

HoLyCooL

Üye
Dostum bu romu yükledik te 2.3.6 iken bazı uygulamalar vardı (not,allshare vs.) onları nasıl geri yükleriz.Birde bu uygulamalar menü düzenini değiştiremez miyim ayarlarla kameranın yerini değiştireceğim yapamıyorum.
Menü düzeni için Touchwiz 5 veya Nova Launcher kullanabilirsin.2.3.6 daki uygulamaların apk sını aldıysan system/app klasörüne atarsın.
 
ismailozcn

ismailozcn

Üye
teşekkürler arkadaşta gio var 2.3.6 yüklü root/system/app klasöründe apk lar varmış ondan alırım yeniden :tşk:
 
EnverYigit

EnverYigit

Üye
arkadaşlar, cm9 rc6 kurulu bu engelli listesi nerede acaba? kayıtlı olmayan cevapsız aramalardan sonra yeni çıkmaya başladı.

 
mustafa938

mustafa938

Üye
cyanogen mod güzel olabilir ama stock rom bi ayrı telefonu 1 yıldır stock rom ile kullanınca insan bole oluyor :'((
 
EnverYigit

EnverYigit

Üye
arkadaşlar, cm9 rc6 kurulu bu engelli listesi nerede acaba? kayıtlı olmayan cevapsız aramalardan sonra yeni çıkmaya başladı.


Birde arkadaşlar ayarlar menüsünde çağrı ayarları kısmı yok mu bu sürümde? bende yok..

 
lolaman

lolaman

Üye
Bu mod gözle görülür performans farkı yapıyor mu?Mesela Galaxy W ise S performansına geliyor mu?
 

suleyman_77

Üye
Beyler bn multimedya mesajlarini goremiorm yardm edermsnz
 

gote123

Üye
Arkadaşlar ben bu romu yükledim. Gayet güzel herşey çalışıyor fakat pcme bağlayamıyorum. Pcmin usb driverleri tam telefonadamı yüklemem gerek ? Yüklerken cwm kullandım.
 

are1414

Üye
Herşey için teşşkürler kurduk çalışıyor ancak eski sürüme geçmek için attıgın videodaki gibi yapıyorum yüklüyor sonra telefon sürekli bastan baslatıyor kendini açılmıyor ne yapmam gerekir ?
 

LeqendSwat

Üye
Keşke samsung orjinal güncelleme verse...
 
-Emre

-Emre

Üye
Herşey için teşşkürler kurduk çalışıyor ancak eski sürüme geçmek için attıgın videodaki gibi yapıyorum yüklüyor sonra telefon sürekli bastan baslatıyor kendini açılmıyor ne yapmam gerekir ?

recovery açıp format factory yapın
 

emrey13

Üye
Rc7 mi Rc6 mi die bi soru sorcm rc7 kullaniyrm kasilmalar donmalar var kernel fln yuklu degil bana bi yardmci olun en hizli olarak ne yuklemem gerek
 

Qubar12

Üye
Bu Rom Coktandir yuklu bir sorunla karsilasmadim bugun sinyal birdenbire gitti hic cekmiyor neden acaba sebeke hatasimi veriyor acil yardim??

- - - Eklendi - - -

Bu Rom Coktandir yuklu bir sorunla karsilasmadim bugun sinyal birdenbire gitti hic cekmiyor neden acaba sebeke hatasimi veriyor acil yardim??

Yokmu Yardim Edicek?:S
 

kutay19

Üye
Bende de cok hatalar olmaya basladi... telefon kendi kendine uygulamalari sonlandiriyor
Orjinal.surume gecmek istedim fakat odin ile yapamadim.

Odin acik sekilde pc ye bagliyorum fakat odin de baglandi gozukmuyor... neden olabilir acaba... birde orginal roomu nasil yukleyecegimi bastan asagi asama asama anlatabilirmisniz...tesekkurler.
 


Üst Alt