Android 4.0.4 Cyanogenmod 9 Rom (rc6 - 20.02.2013)

Sponsorlu Bağlantılar

spazmol

spazmol

Üye
yoon karnel yükleyince Wifi çalışmıyor
 


nuhababa

nuhababa

Üye
bendede bi keresınde oyle olmuştu sorunun bilgisayardan kaynaklandıgını düşünmüştüm.internet cafede indirdim attım tele sorunsuz kurmuştum.sen bide telefondan indirim kurmayı dene.bide wipe işlemlerını dogru yaptıgına emınsın demı

evet kardeşim eminim videoda söylendiği gibi yapıyorum
 

cambaX

Üye
niye ilgilenen yok ya güncellenmemis bile konu.
 

slvestre-99

Üye
bende otg oldu wallaha 8 gb lik flashi gordu
 
alattinctn

alattinctn

Üye
rc7 geldi nightly yok hala
 

slvestre-99

Üye
Otg kablosunun yanında ekstra bir şey taktın mı?

hayir extra bisey kullanmadim sadece samsungun otg kablosunu taktim ama bazen okuyor bazen okumuyor ben pes i oyun kolu ile oynamayi denedim oldu ama dedigim gibi bazen olur bazen olmaz
 
HoLyCooL

HoLyCooL

Üye
Beyler rc7ye gectim ve yoon kernel attim birde lazerdroid wifi ac diyorum takiliyor.Acmiyor tekrar attim suan yoon kerneldenmi acaba deneyen varmi?
 
alprnx

alprnx

Üye
Beyler rc7ye gectim ve yoon kernel attim birde lazerdroid wifi ac diyorum takiliyor.Acmiyor tekrar attim suan yoon kerneldenmi acaba deneyen varmi?
kardeş kernel kaynaklanıyor...cm10da aynısı oldu.acro wifi sürücüsünü yenıleyınce bu sorun ortaya cıktı.bende rc7 ustune baska bı kernel kurdum bendede aynı sorun oldu.kernel kurma şimdilik
 
HoLyCooL

HoLyCooL

Üye
Otg alicam ilerki gunlerde bi fark yok degilmi orjinal veya yan sanayi malda slink buldum 8lira onu almayi dusunuyorum.
 
gorkem.timur

gorkem.timur

Üye
Hızlı şarj özelliği tam olarak ne oluyor şimdi?
 
blackcat67

blackcat67

Üye
otg çalışmıyorkii kendim denedim
 
blackcat67

blackcat67

Üye
Usb taktıysan NFTS olmaması lazım FAT32yi algılar

hiçbirşey algılamıyor usb ışığı bile yanmadı

- - - Eklendi - - -

yarım yamalak iş yapıyor arco ses sorunu var illa beni uğraştırcak :D
 
  • Beğen
Tepkiler: alprnx
spazmol

spazmol

Üye
rc6 geri döndüm gerekli karneli falanda yükledim takır takır çalışıyor :)
 

slvestre-99

Üye
ya ama ben anlamadim kablodan dolayimi bende calisti 2 defa sonra hic calismadi
 
Enrichment Chamber

Enrichment Chamber

Üye
ya ama ben anlamadim kablodan dolayimi bende calisti 2 defa sonra hic calismadi

Arco konuya da yazmış. Şuna benzer bir cihaz olmadan çalışmazmış:
http://dx.com/p/10-port-usb-2-0-hub-with-external-power-source-100-240v-ac-adapter-33189

Parantez içinde "need external powered hub" yazmış.
 
blackcat67

blackcat67

Üye
otg güzel bişe uğraşmış emek etmiş ama daha önemli sorunlar varken niçin bu tarz işlerle uğraşıyor bu adam anlamıyorum :D tek umudum cyanogenmod ekibinden gelicek bi haber inşallah cm10.1 çıkartırlar
 

mnyak94

Üye
Beyler rc7 nasıl kurmaya değer mi yoksa biraz daha rc6 da mı kalalım?
 


Üst Alt