yoon karnel yükleyince Wifi çalışmıyor
bendede bi keresınde oyle olmuştu sorunun bilgisayardan kaynaklandıgını düşünmüştüm.internet cafede indirdim attım tele sorunsuz kurmuştum.sen bide telefondan indirim kurmayı dene.bide wipe işlemlerını dogru yaptıgına emınsın demı
bende otg oldu wallaha 8 gb lik flashi gordu
Otg kablosunun yanında ekstra bir şey taktın mı?
kardeş kernel kaynaklanıyor...cm10da aynısı oldu.acro wifi sürücüsünü yenıleyınce bu sorun ortaya cıktı.bende rc7 ustune baska bı kernel kurdum bendede aynı sorun oldu.kernel kurma şimdilikBeyler rc7ye gectim ve yoon kernel attim birde lazerdroid wifi ac diyorum takiliyor.Acmiyor tekrar attim suan yoon kerneldenmi acaba deneyen varmi?
otg çalışmıyorkii kendim denedim
Usb taktıysan NFTS olmaması lazım FAT32yi algılar

ya ama ben anlamadim kablodan dolayimi bende calisti 2 defa sonra hic calismadi
