Android 4.0.4 Cyanogenmod 9 Rom (rc6 - 20.02.2013)

Sponsorlu Bağlantılar

Karamaske1905

Üye
Orjinal rom şarjı daha iyi ama cm'de fena sayılmaz.
 
  • Beğen
Tepkiler: AlperTunga87


KordonCeLiL-dG-

KordonCeLiL-dG-

Üye
cmde cok şey yapıyoruz stock romda ne yapabiliyordukki ben asphalt 7 yi bile zor oynuyordum cm9da ucuor elimden düşüremiyorum haliyle 14 saat gidiordu şarjım.
Bir deneme yaptım ve günlük mesajlaşma konuşma + 1 .30 saat asphalyt 7 ile 1gün + 12 saat şarj gitti orjinal romda olsun olsun 2 gün yani cok abartılcak bisi deil gibime geliyor ama sarjı iyileştirilirse fenada olmaz :D
 

anık

Üye
cmde cok şey yapıyoruz stock romda ne yapabiliyordukki ben asphalt 7 yi bile zor oynuyordum cm9da ucuor elimden düşüremiyorum haliyle 14 saat gidiordu şarjım.
Bir deneme yaptım ve günlük mesajlaşma konuşma + 1 .30 saat asphalyt 7 ile 1gün + 12 saat şarj gitti orjinal romda olsun olsun 2 gün yani cok abartılcak bisi deil gibime geliyor ama sarjı iyileştirilirse fenada olmaz :D

Asphalt 7 nasıl Çalıştırdın anlatabilirmisin. ben bir türlü oynayamadım
 
enginizmir

enginizmir

Üye
Nasil 1 bucuk.2 gun dayandiriyosunz pili anlams degilim bnm 6-10 sa arasi kullanima bagli bitiyor. Foto kalitesi de gitti. Gecen arama yapicam acil 2 sa yapamadm.ics yi sewmyrm ama caresz vazgecemyrm. Rc2 mi rc3 mu htrlamyrm cok memnundm 1.3v kernelli yuklucem tekrar yada hic uygulama kullanmamak uzrre stock rom. :/
 
alprnx

alprnx

Üye
Nasil 1 bucuk.2 gun dayandiriyosunz pili anlams degilim bnm 6-10 sa arasi kullanima bagli bitiyor. Foto kalitesi de gitti. Gecen arama yapicam acil 2 sa yapamadm.ics yi sewmyrm ama caresz vazgecemyrm. Rc2 mi rc3 mu htrlamyrm cok memnundm 1.3v kernelli yuklucem tekrar yada hic uygulama kullanmamak uzrre stock rom. :/

aynen benımde rc4 + 1.7 yoon kernelde aldıgım performans harikaydı.
 
alprnx

alprnx

Üye
Nasil 1 bucuk.2 gun dayandiriyosunz pili anlams degilim bnm 6-10 sa arasi kullanima bagli bitiyor. Foto kalitesi de gitti. Gecen arama yapicam acil 2 sa yapamadm.ics yi sewmyrm ama caresz vazgecemyrm. Rc2 mi rc3 mu htrlamyrm cok memnundm 1.3v kernelli yuklucem tekrar yada hic uygulama kullanmamak uzrre stock rom. :/

aynen benımde rc4 + 1.7 yoon kernelde aldıgım performans harikaydı.
 

samba37

Üye
bir türlü anlamadım gitti 2.3.6 da sadece task killer varken hicbir oyun kasmıyordu rc6+yoon kernel+lazerdroid+task killer yapmama ragmen su an oyunlar kasıyor en iyisi stocka dönmek
 
AlperTunga87

AlperTunga87

Üye
bi karnel tavsiye edin bu romun üzerine hangi karneli kurayım ben ?

- - - Eklendi - - -



- - - Eklendi - - -

Orjinal rom şarjı daha iyi ama cm'de fena sayılmaz.
evet orjınal rom şarjı daha dayanıklı oluyor bunda su gibi sabah saat 11 de fişten cekiyorum işe gidiyorum akşam 9 da finiş

- - - Eklendi - - -

telefon yalama oldu rom degiştirip durmaktan alacağım iphon 5 ohh kafa rahat bu ne la...........
 
KordonCeLiL-dG-

KordonCeLiL-dG-

Üye
bi karnel tavsiye edin bu romun üzerine hangi karneli kurayım ben ?

- - - Eklendi - - -



- - - Eklendi - - -


evet orjınal rom şarjı daha dayanıklı oluyor bunda su gibi sabah saat 11 de fişten cekiyorum işe gidiyorum akşam 9 da finiş

- - - Eklendi - - -

telefon yalama oldu rom degiştirip durmaktan alacağım iphon 5 ohh kafa rahat bu ne la...........

P.V=N.R.T

Paran Varsa Ne Rahat :)
 
  • Beğen
Tepkiler: alprnx
Enrichment Chamber

Enrichment Chamber

Üye
Iphone 5 de kusursuz değil yani. Arkadaşımın Iphone 5'inde Gta VC oynuyorduk. Birden telefon dondu. Bataryayı falan da çıkartamıyorsun. Çocuk 2 saat telefonu soğutacam diye uğraştı. Daha önce hiç olmamış. Ama ben telefonu elime alınca oldu. Cnbt miyim neyim arkadaş?
 
  • Beğen
Tepkiler: erdi_s ve alprnx
erdi_s

erdi_s

Üye
Iphone 5 de kusursuz değil yani. Arkadaşımın Iphone 5'inde Gta VC oynuyorduk. Birden telefon dondu. Bataryayı falan da çıkartamıyorsun. Çocuk 2 saat telefonu soğutacam diye uğraştı. Daha önce hiç olmamış. Ama ben telefonu elime alınca oldu. Cnbt miyim neyim arkadaş?

İphone bu gidisle ayphone olcak zaten merak etme :D samsung rekabeti apple icin buyuk sıkıntı olnaya basladi
 
knight97

knight97

Üye
Iphone 5 de kusursuz değil yani. Arkadaşımın Iphone 5'inde Gta VC oynuyorduk. Birden telefon dondu. Bataryayı falan da çıkartamıyorsun. Çocuk 2 saat telefonu soğutacam diye uğraştı. Daha önce hiç olmamış. Ama ben telefonu elime alınca oldu. Cnbt miyim neyim arkadaş?

Her guzelin bir kusuru vardır kardes :D sonucta insan yapımı hepsi :)
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar bir süredir ortalarda yoktum ve xda forumunda 3.4.x kernelini gördüm.Birçokşey çalışıyor.
 
spazmol

spazmol

Üye
Arkadaşlar bir süredir ortalarda yoktum ve xda forumunda 3.4.x kernelini gördüm.Birçokşey çalışıyor.

Genede bir kaç sıkıntısı var diye biliyorum
 

deadhero

Üye
3.4 kernelinde 3g arama calisiomus ama wifi bozuk...
 

slvestre-99

Üye
ya arkadas final surumu gelecek die dakkada bir xda ya bakiyorum hic bir sey yok ya wonder geri aldim belki gelir yeni surumu die ama ...........
 
  • Beğen
Tepkiler: alprnx
Rocker84

Rocker84

Üye


bu adresteki rom stock orjinal rom mudur acaba bilen bi var mı :)
 

slvestre-99

Üye
githubda degisiklik yok suan final surumu yaza kadar gelir bu arada galaxy s4 14 martta tanitilacakmis bilginize:D
 
blackcat67

blackcat67

Üye
kardeşim şuan arco büyük ihtimalle 4.2 ile uğraşıyor mart sonuna kadar çıkarmassa cihazı satıcam :D xistance yardım ediyor fakat bakalım nereye kadar pardus kurdum lanet şey bi halta yaramaz bu linux sürümü
 


Üst Alt