knight97
Üye
adam dediğiniz 15 yaşında daha![]()
15 yasında ama bizim zor anladıgımız seyden rom düzenleyip yayinliyor

adam dediğiniz 15 yaşında daha![]()

Birisi şu adamla irtibat geçsin de buraya gelsin.![]()
15 yasında ama bizim zor anladıgımız seyden rom düzenleyip yayinliyor![]()

arkadaslar ben orjinal roma donmek istiyorum Dosyalarda sorun war olmuyor bi yardımcı olurmusunuz
Yav bak iste eski sayfalara baslicam stok romunuza 1000 defa soruldukaçıncı sayfalarda arayıp bulamıyorum :\
arkadaslar ben orjinal roma donmek istiyorum Dosyalarda sorun war olmuyor bi yardımcı olurmusunuz
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
gzl deilkardeş çok teşekkür ederim sence yapayımmı yanive uğraştırıcı mı yapması :/
Bunun niye sarji az gidiyor. Sırf sarjdan dolayi orjinal rom kullaniyorum su sarja bir el atin![]()
