Android 4.0.4 Cyanogenmod 9 Rom (rc6 - 20.02.2013)

Sponsorlu Bağlantılar



KordonCeLiL-dG-

KordonCeLiL-dG-

Üye
Ben üye olup kendisini maxicepe çağırdım dedim arcoyu ve sizi takip eden bir sürü arkadaşımız var falan filan dedim ama bakalım ne olacak :)
 

emrey13

Üye
arkadaslar ben orjinal roma donmek istiyorum Dosyalarda sorun war olmuyor bi yardımcı olurmusunuz
 

emrey13

Üye
kaçıncı sayfalarda arayıp bulamıyorum :\
 
KordonCeLiL-dG-

KordonCeLiL-dG-

Üye
arkadaslar ben orjinal roma donmek istiyorum Dosyalarda sorun war olmuyor bi yardımcı olurmusunuz

Kardeş ilk sayfada orjinal roma dönmek icin gerekli videolar var ordan geri dönebilrsin
 

ismailnayir

Kapalı Hesap
 
alprnx

alprnx

Üye
final sürüm çıkana kdr en ıyısı cm9 rc6 mı beyler ? xda'da dolu 4.1.2 ler felan var ama denemedim
 
Kerim.

Kerim.

Üye
Ben mesaj attım xistance adlı arkadasa
 

slvestre-99

Üye
bende attim ama adamdan tik ses gelmiyor 2 gunden beri
 
erdi_s

erdi_s

Üye
kardeş çok teşekkür ederim sence yapayımmı yani :)ve uğraştırıcı mı yapması :/

Yoo cok zor degil kurarsin ya adimlari dikkatli bi sekilde izle bi sorun olmaz. Ben suan cm9 kullanmiyorum cm10 kullaniyorum. Cm9un en son rc3 versiyonunu kullandim cok da memnundum. Rc6 da iyidir
 

samba37

Üye
arkadaşlar ben yükseltme yapacam ama yinede fabrika ayarlarına döndürme istiyom romu yüklendikten sonra mı yapacam yoksa clokwork ile Wipe işlemini yapacam
 

abdulselamacar

Üye
beyler orjinal room dönmek istiyorum ama. Odini görmüyo Kies kurdum ama yine görmedi tel yurtdışı arkadaşlar. telden üstünden atamaz mıyum bu formatı lütfen yardım edin..
 

ahmetsuha525000

Üye
Bunun niye sarji az gidiyor. Sırf sarjdan dolayi orjinal rom kullaniyorum su sarja bir el atin :(
 

Karamaske1905

Üye
Bende mesaj attım bakalım cevap gelecekmi bıktım artık ya :(
 
erdi_s

erdi_s

Üye
Bunun niye sarji az gidiyor. Sırf sarjdan dolayi orjinal rom kullaniyorum su sarja bir el atin :(

Ne kadar gidiyo mesela ve nasil kullaniyorsun telefonu? Parlaklik cok mu fazla, 3g surekli acik mi, mobil veri surekli acik mi? Ve bir de batarya calibrasyonu yaptin mi romu yukledikten sonra
 


Üst Alt