Android 4.0.4 Cyanogenmod 9 Rom (rc6 - 20.02.2013)

Sponsorlu Bağlantılar



hakan572123

Üye
yeni sürümlerde batarya iyileştirme yapsalar ya stabiliteyi arttırsınlar rc6 sürüme geldi ben hala stabillik bişey göremedim
 

gbzlim

Üye
arladaşlar cm9 romunu yükledim fakat stock roma dönüş yaptım ama şimdi rootlayamıyorum yardım edebilir misiniz
 

Berk E.

Üye
arladaşlar cm9 romunu yükledim fakat stock roma dönüş yaptım ama şimdi rootlayamıyorum yardım edebilir misiniz

CWM ile root atamıyoruz bildiğim kadarıyla orjinal romun Recovery si ile rootu atman lazım tekrar orjinal rom kurun. :oke:
 

gbzlim

Üye
tekrar kur deken bende şuan xxml8 slovakya romu kurulu ondan olabilir mi
 

Berk E.

Üye
O romu tekrar download moda alarak odin ile kurun.
 

emrey13

Üye
Arkdaslar bn intden her video yu izleyemiyorum flash player indiremedim
 
Enrichment Chamber

Enrichment Chamber

Üye
Real Racing 3 çıkmış. Hem de beleş. Deneyen var mı?
 
blackcat67

blackcat67

Üye
Real Racing 3 çıkmış. Hem de beleş. Deneyen var mı?

kardeşim burası cm9 konusu real racing 3 için android oyun bölümünde konu var saçma şeyler yazıyorsunuz :D

- - - Eklendi - - -

bu arada yeni güncelleme geliyor 1 hafta içinde çıkar heralde 12 saat önce githubda güncellemesi yapmış arco hem ics için hemde jellybean için
 
  • Beğen
Tepkiler: AlperTunga87
Enrichment Chamber

Enrichment Chamber

Üye
kardeşim burası cm9 konusu real racing 3 için android oyun bölümünde konu var saçma şeyler yazıyorsunuz :D

Cm9 konusu olduğunu biliyorum. Ben de cm9 kullanıyorum zaten. Sadece oyun kasıyor mu onu merak etmiştim. Kasıyorsa boşuna kotamı harcamayayım diye. :(
 
blackcat67

blackcat67

Üye
Cm9 konusu olduğunu biliyorum. Ben de cm9 kullanıyorum zaten. Sadece oyun kasıyor mu onu merak etmiştim. Kasıyorsa boşuna kotamı harcamayayım diye. :(

valla stok romda kastı ben her an ics geçebilirim ondaki sürücüler güncelde pek farketceğini zannetmiyorum kasar
 
alprnx

alprnx

Üye
kardeşim burası cm9 konusu real racing 3 için android oyun bölümünde konu var saçma şeyler yazıyorsunuz :D

- - - Eklendi - - -

bu arada yeni güncelleme geliyor 1 hafta içinde çıkar heralde 12 saat önce githubda güncellemesi yapmış arco hem ics için hemde jellybean için

galiba acro final sürümü için gpu güncellemelerin felanda beklıyor olabılır ama senın verdıgın habere sevindim :) final sürümünü 4 gözle bekliyorum
 
blackcat67

blackcat67

Üye
galiba acro final sürümü için gpu güncellemelerin felanda beklıyor olabılır ama senın verdıgın habere sevindim :) final sürümünü 4 gözle bekliyorum

gpu güncellememi haha güldürme qualcom ilgilenmiyor bile adreno 205 ile :D :D
 
  • Beğen
Tepkiler: alprnx
blackcat67

blackcat67

Üye
Most Wanted'a devam o zaman.

dostum seni yanıltmayayım oyuna devam ettim başta oluyormuş kasma tabi stok romda bu ama ics için bişe diyemem sınırsız internetin olduğu bi yerde indir kotandan gitmesin yani sonra kasar falan

- - - Eklendi - - -

Beyler güncelleme için yapacağımız tek bir şey var oda http://www.samsung.com/tr/consumer/mobile-phone/mobile-phone/business-professional/GT-I8150FKATUR-reviews/consumer-reviews bu konuda samsunga baskı yapacaz güncelleme diye başka türlü sesimizi duyuramayız :)
 

sonnesil3387

Üye
arkadaşlar bu son güncellemede apn ayarları düzeldi diyor ama benim telefon yarım günde şarjı bitiriyor bende rc5 sürümüne geri dönüş yaptım.Benim gibi bir sorun yaşayan varmı aranızda?
 

zifir98

Üye
arkadaşlar bu son güncellemede apn ayarları düzeldi diyor ama benim telefon yarım günde şarjı bitiriyor bende rc5 sürümüne geri dönüş yaptım.Benim gibi bir sorun yaşayan varmı aranızda?

Bende varim dostu m mobilim yanlis yazabilirum haberin olsun harflere yanlis basiyom genelde neyse dotum benimde sarj sikintim var wifi ve 3g ozellikle 3g acayip sarj yiyor ben mesela sana yazarken bile sarjim gitti neyse ben rc5e asla donmem ordaki sikinti daha fazla ama sarj iyi ondada sana birsey soracam sendede bazen system durdu diye hata aliyor musun ben her gun iki uc defa aliyorum kapat diyom bisi olmuyo genelde kasma yaptiginda oluyor normal rcx lerde kasma yok ama yon kernel thunderbolt ve bilmemne droid le hangisini yuklesem kasma yapiyo sorunu sende yasadin mi
 
knight97

knight97

Üye
Beyler real racing 3 google play den direk sorunsuz yukledim. Oyuna girdim kendisi indirdi zaten data dosyalarını 620 mb toplamda. Oyunun grafikleri cok iyi ben bi yarıs yaptım sadece pek kasma yok arada hafif kasmalar olsa da. Hafif kasmalar benim icin onemli degil diyorsanız yukleyip oynamaya baslayabilirsiniz :)
 
AlperTunga87

AlperTunga87

Üye
bıktım la surayı takip etmekten nerden aldık şu wonder i
 
  • Beğen
Tepkiler: mp3_frat


Üst Alt