Android 4.0.4 Cyanogenmod 9 Rom (rc6 - 20.02.2013)

Sponsorlu Bağlantılar



Enrichment Chamber

Enrichment Chamber

Üye
most wanted 50fps +
modern combat 4 10 fps ?????

Most Wanted'ın optimizasyonu cok iyi. Ama modern Combat serisinin öyle olduğunu sanmıyorum. Ayrıca büyük oyunlardan sadece Most Wanted kasmıyor bende. Dead space, E. Warriors, Contract Killer 2, Six guns, Real racing, Asphalt 6 halen kasıyor.
 

ahmetsuha525000

Üye
Bu SDSwap isleminin (yani dahili hafiza ile hafiza kartini yer degistirme) hafiza kartina zarari var mi benim hafiza karti 32 gb ve 4 aydir kullaniyorum en az 500 defa bicimlendirdim surekli dosya yukledim sildim bu sdswap olayi zarar verirmi?
 

mp3_frat

Üye
Most Wanted'ın optimizasyonu cok iyi. Ama modern Combat serisinin öyle olduğunu sanmıyorum. Ayrıca büyük oyunlardan sadece Most Wanted kasmıyor bende. Dead space, E. Warriors, Contract Killer 2, Six guns, Real racing, Asphalt 6 halen kasıyor.
arkadaş sen galaxy w kullanıcısı olduğuna eminmisin ben daha telime root bile yapmadım eski orjinal sürümü kulanıyorum ve saydığın hiç bi oyunu kasmadan oynuyorum
 
Enrichment Chamber

Enrichment Chamber

Üye
arkadaş sen galaxy w kullanıcısı olduğuna eminmisin ben daha telime root bile yapmadım eski orjinal sürümü kulanıyorum ve saydığın hiç bi oyunu kasmadan oynuyorum

Hic komik değil.
 

ahmetsuha525000

Üye
arkadaş sen galaxy w kullanıcısı olduğuna eminmisin ben daha telime root bile yapmadım eski orjinal sürümü kulanıyorum ve saydığın hiç bi oyunu kasmadan oynuyorum

Beyler bende arkadasa katiliyorum daha oncedende dedim benim telefona custom rom atinca telefon 2 kat daha yavasliyor herseyi denedim en iyisi Stock Rom ve Stock Romda hic donmadan GTA 3, GTA Vice City, Asphalt 7 (Bu oyun ilklerde iyiydi donumuyordu sildim Sd karttan oynamaya basladim donuyor class 4 oldugundan herhalde) NFS Most Wanted, Mass Effect vb. oynadım tabi SD Swapla.
 
Enrichment Chamber

Enrichment Chamber

Üye
Beyler bende arkadasa katiliyorum daha oncedende dedim benim telefona custom rom atinca telefon 2 kat daha yavasliyor herseyi denedim en iyisi Stock Rom ve Stock Romda hic donmadan GTA 3, GTA Vice City, Asphalt 7 (Bu oyun ilklerde iyiydi donumuyordu sildim Sd karttan oynamaya basladim donuyor class 4 oldugundan herhalde) NFS Most Wanted, Mass Effect vb. oynadım tabi SD Swapla.
Bende, stock romda fruit ninja bile kasıyordu. Ayrıca Most Wanted android 4.x.x istemiyor muydu? Eski romun android marketinden girince, "cihazınız bu sürüm ile uyumlu değil" diyordu da.
 

ahmetsuha525000

Üye
Bende, stock romda fruit ninja bile kasıyordu. Ayrıca Most Wanted android 4.x.x istemiyor muydu? Eski romun android marketinden girince, "cihazınız bu sürüm ile uyumlu değil" diyordu da.

Android markette hafizadan dolayi hata veriyor surumle uyumlu degil yaziyor. Telefon modelini Galaxy W olarak goruypr Dahili Hafizada Model Galaxy W oldugu icin 1.70 gb olarak gorunuyor Sd dosyalari ise 1.82gb bu yuzden uyumsuz diyor.
Neyse beni zaten market ilgilendirmiyor Brn internetten SD dosylarini indirdim SDSwap Yaptim ve oyunu donmadan oynadim. Sonrada 8GBlik hafiza kartim yandi SDSwaptan dolayi herhalde nedenini bilmiyorum o yuzden az once sordum SDSwap isleminin zarari varmi diye
 
alprnx

alprnx

Üye
most wanted'ı markette desteklemıyor olarak görebılırsın ancak bilgisayardan apk + sd inidirim tele kurunca gayet iyi çalışıyor.ben stock romdayken oynuordum most wanted.

Ayrıca cm9 rc6 + 3x yoon kernel chronos-revised + lazerdroid + mPengine ile şu ana kadar kurdugum hiç bi oyunu kasmadan rahat oynuorum.tabi vice city de felan arada takılıyor oda anlık hissetırmıor bile.
 
Enrichment Chamber

Enrichment Chamber

Üye
most wanted'ı markette desteklemıyor olarak görebılırsın ancak bilgisayardan apk + sd inidirim tele kurunca gayet iyi çalışıyor.ben stock romdayken oynuordum most wanted.

Ayrıca cm9 rc6 + 3x yoon kernel chronos-revised + lazerdroid + mPengine ile şu ana kadar kurdugum hiç bi oyunu kasmadan rahat oynuorum.tabi vice city de felan arada takılıyor oda anlık hissetırmıor bile.
Bende de aynı şeyler kurulu ama Vice City kasıyor. Acaba grafik ayarlarını söyler misin dostum?
 
Ali58_58

Ali58_58

Üye
Bende de aynı şeyler kurulu ama Vice City kasıyor. Acaba grafik ayarlarını söyler misin dostum?
gta vicenin ayarlarınıda düşürüyorum yalan yok rahat oynanıyor ama yinede hafif kasmalar var çünkü oyun optimizasyonu pekte ahım şahım değil 1.3te :D
 

ahmetsuha525000

Üye
arada kasma var tabiki cok fazla insan ve araba olan yerlerde ve arabayla cok hizli gidersen cok kasiyor
 
Enrichment Chamber

Enrichment Chamber

Üye
Gta 3'te o kadar kasmıyor ama onda da oyun donuyor ve telefon reset atıyor.
 

bartowski24

Üye
Beyler bende arkadasa katiliyorum daha oncedende dedim benim telefona custom rom atinca telefon 2 kat daha yavasliyor herseyi denedim en iyisi Stock Rom ve Stock Romda hic donmadan GTA 3, GTA Vice City, Asphalt 7 (Bu oyun ilklerde iyiydi donumuyordu sildim Sd karttan oynamaya basladim donuyor class 4 oldugundan herhalde) NFS Most Wanted, Mass Effect vb. oynadım tabi SD Swapla.

custom romun yavaşlattığını ilk kez senden duydum ..
 
khytr89

khytr89

Üye
beyler touchwiz i nereden bulabiliriz s3 ünkünü. bir rom vardı adam güzel yapmış sanırım ramıcs tı.. artık güncellemez oldu romu bende stock a döndüm.. o arayüz olursa yine ıcs larım :)
 
gorkem.timur

gorkem.timur

Üye
beyler touchwiz i nereden bulabiliriz s3 ünkünü. bir rom vardı adam güzel yapmış sanırım ramıcs tı.. artık güncellemez oldu romu bende stock a döndüm.. o arayüz olursa yine ıcs larım :)
Touchwiz 5 var sanırım s3ün arayüzü ben kullanıyordum ama çok şarj yiyor
 
nobleess21

nobleess21

Üye
öncelikle merhaba ben telefonu alanı 1 ay oldu kac kere icine ics jb yükledim en sonunda ics döndürecem bazı arkadasların sorunu var acıldıgında google play store yokmus bende ilk kez ics yükledigimde yokdu ama 1-2 kez ics yükledikden sonra telefon google play silmiyor diger bir sorun ise usb baglama sorunu cok basit ayarlar usb yardımcı uygulamaları getirin basın sonra usb takın gelen android logusu yesil olcak alta usb ac var ona basın turuncu olacak pc niz otomatik tanıyacaktır
 

eergenekon7

Üye
Hersey guzel de benim bi sorum olcak, normal orjinal samsung wonderin surumunun ustune yeni gelen ne gibi seyler var performans hizli oyunlarda falan kasmiyor bunlari biliyorum yani baska bi ek ozellik var mi??
 


Üst Alt