Android 4.0.4 Cyanogenmod 9 Rom (rc6 - 20.02.2013)

Sponsorlu Bağlantılar

nsaktn

Üye
demekki telefonu bozssak bile düzelte biliyormuşuz =)
şimdi bana ne önerirsiniz value pack yada cyanogenmod gibi bir şey?
aslında cyanogenmod-9 guzel seri de alarm a müzik atayamıyorum kişilerime atayamıyorum google play yok yapamadım belkide ben bu ilk sayfadan yola çıkarsam doğru bir şekilde yapabilirmiyim? ben ne yedek aldım nede başka bişeyu yaptım direk cyanogenmod-9 kurdum hatam oradamı
Şu an için benim görüşüm en iyi rom bu, cyanogen(mod) RC5 sürümü. Gerek performans açısından gerekse görsellik olarak benim ihtiyacımı karşılıyor. Temple Run, Agent Dash, Subway surf gibi oyunları hiç takılmadan oynayabiliyorum, tabi bunları rahat oynamak için performans ve stabiliteyi de arttırman gerekiyor. Bunun için de yoon kernel baphomet, thunderbolt ve lazerdroid paketlerini cwmden flaşlaman gerek.
Alarma müzik atmaya hiç ihtiyaç duymadım ama kişilere müzik atanabiliyor, benim de ilk başlarda sıkıntısını çektiğim bi konuydu bu sadık hocam aydınlatmıştı. Telefona kaydettiğimiz kişilere farklı zil sesleri atayabiliyoruz, apollo müzik çaların içinden yapılıyor bu.
Bu kadar uğraşmanın sebebi yedek almamış olman evet, eski romunun yedeğini almış olsaydın 2 dakikada eskisi gibi kullanabilirdin, kendi stockromunda kendine göre artıları var, bu romunda kendine göre artıları. Eğer stabil olsun, herşey doğru çalışsın ama çokda bi performans olmasın diyorsan stockrom, oyunları takılmadan oynamak istiyorsan da cyanogen mod rom.
Galaxy w için xda forumlarında baya çalışılıyor, biraz yavaş da olsa. Şimdi 4.0.4 le uğraşıyorlar, ilerde jellybean romunu da çıkaracaklar. O daha stabil olacaktır.
Google playe gelince de, eksik yüklemeden kaynaklı bi sorun :) Normal gapps dosyasının içinde mevcut.
 


Heroata

Heroata

Üye
Artik gta vice city oyundan 10dkye atio
 
Ali58_58

Ali58_58

Üye
Artik gta vice city oyundan 10dkye atio
:D sınıfta oyunu hiç kapatmadan ben oynuyorum arkadaşlarım oynuyor hiçde atmıyor wipe işlemlerini ve http://www.maxicep.com/android-modi...t-seviyeye-cikarmak-nighty-konu-d-740345.html burdaki işlemleri ugula telefonun ve oyunlar daha akıcı olur arkadaşlar söz verdiğim gibi de lazerdroid sonsürümü ekledim thunderboltuda son sürüme güncelledim ve yakında bravia engine 2 yi galaxy w için anlatıcam :)
 
mesutgaga

mesutgaga

Üye
yeniden rom atcam tüm adımların aynısınımı yapcam?
 
alprnx

alprnx

Üye
arkadaş ben nıye 3x yoon kernel baphormet ' i kurunca tel siyah erkanda kalıyor anlamadım gitti :S
 
Ali58_58

Ali58_58

Üye
verdiğim linkteki stabiliteyi artırma konusuna ekledim herşeyi

- - - Eklendi - - -

http://www.maxicep.com/android-modifikasyon-araclari-bilgi/galaxy-w-cm9-stabiliteyi-en-ust-seviyeye-cikarmak-nighty-konu-d-740345.html
 
blackcat67

blackcat67

Üye
kardeşim rom'u kullancaksanız orjinal haliyle kullanın o kerneli kurdum hata aldım falan bir sürü yazzı var geçmiş sayfalarda okumuyorsunuz bu tarz yorumlar yüzünden rom yapımına başlamadan bıraktım :D
 
mesutgaga

mesutgaga

Üye
arkadaşlar bi yardım edin cm9 romu var şuan bende tekrar cm9 romu atcam telefonuma.ilk sayfada söylenenlerin aynısınımı yapcam yardımmmm
 

mami4890

Üye
Romu kurdum herşey sounsuz fakat telefon beklemedeyken msj gelince ekran ışığı yanmıyo..Bunun bir ayarı söz konusu mu acaba baktım ama bulamadım ben.Yardımlarınızı bekliyorum
 
mesutgaga

mesutgaga

Üye
arkadaşlar başka ics romu varmı hangi romları önerirsiniz.bu rom oyunları acmıyor.
 

burc07

Üye
arkadaşlar BETA2 vardı RC5 ile güncelledim hiç bir sorun yok aksine performansı cidde şekilde arttı ancak şöyle değişik bir sıkıntı var kamera miyop oldu :D kamerayla foto çektimmi kayıt dört dörtlük on numara ama çekerken uzağı göremiyorum :D bulanık oluyor başka uygulamalar yükledim ama sonuç aynı :D tavsiyesi olan varmı?ha birde kendi kamera uygulamasında "SD KARTI TAKIN" uyarısı veriyor.
 

cantonick

Üye
Telefonun dahili hafizasina ulasamiyorum pc ye baglayinca :(
 
BeatsBox

BeatsBox

Üye
Boot animasyonunu paylasirmisiniz
 
mesutgaga

mesutgaga

Üye
arkadaşlar ilk sayfadaki orjinal rom dosyalarını recoveryden cwm ile yapamazmıyım.pcmin interneti yok ta
 
Dejavuex

Dejavuex

Üye
thunderboltu cmwden rom atar gibi yükleyin (son sürüm 3.5)



cmw lazerdroid (son sürüm ) rom atar gibi yükleyin :)


ali bunları yaptıktan sonra herhangi bir işlem yapıcaz mı ?
 
Ali58_58

Ali58_58

Üye
thunderboltu cmwden rom atar gibi yükleyin (son sürüm 3.5)



cmw lazerdroid (son sürüm ) rom atar gibi yükleyin :)


ali bunları yaptıktan sonra herhangi bir işlem yapıcaz mı ?
yooo :D Alinin ası büyük :ehe neyse yok ama oyunlarım daha performanslı olsun istersen tjunderboltu kurma thunderboltu nasıl kaldırıcam dersende thunderbolt restoreyi indir yükle ama kaldrmanı tavsiye etmem çünkü şarjın ömrünü felan artırıyo thunderbolt bravie engine 2yide yükle ekran çok canlı oluyor süper lcd gibi
 


Üst Alt