mustafa938
Üye
beyler bunu yaparsam garanti dışı kalırmı
tabikide garanti dışı kalır . odinle value pack yükleyincede bozulur orjinal rom a dönünce bişi olmaz garantisi gelir.
beyler bunu yaparsam garanti dışı kalırmı
Ya şu roma bir güvenebilsem. Hesaplarımı telefona bağlıyorum romdan hesapları çalacaklar diye Stock Rom kullanıyorum.

olabilir ama kernel güncellemerlerinden dolayı arco bekletme gibi bişeyde yapabilir belki kafası eser nightly der bırakırCm9 en fazla 3 güncelleme alır ve biter daha fazla süreceğini sanmıyorum bu romun herşeyi sorunsuz hale getirdi sayılır

beyler yoon kernelin değişik bir sürümü çıkmış denemdim şu an ama bilginize
cevap verecek kimse yokmu??şimdi ben beta 3 den rc 5 e sadece rom u yükleyerek geçebilriim tamam onu anladım ama sdswap bozulurmu bir de o kadar uygulama var ve cacheleri falan hepsi silinirmi?
cevap verecek kimse yokmu??
olabilir ama kernel güncellemerlerinden dolayı arco bekletme gibi bişeyde yapabilir belki kafası eser nightly der bırakır![]()
.Gerçi böyle iyi insan uzun süre bekleyince sıkılıyor.
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
burayi okuyun yorumlari okuyun wondera cok haksizlik yapiliyor ace plus ace 2 mini 2 galaxy chat gibi wonderdan kotu ezik telefonlara verirler bize vermezler samsungun uvey evladi wonder halbuji wonder dunyada cok fazla satiliyor
- - - Eklendi - - -
helal olsun arco ve cyanogenmoda samsungun yapamadigini onlar yapiyor
evet arkadaşlar samsung rom yapsa bile zaten cm10 varken kullanmam hem arco romları o kadar iyi yapıyorki rom symbiandaki gibi donanımı çok iyi kullanıyor ama işte arco çok yavaş tek başına olduğu için birşeyde diyemiyorum dek dezavantajı çok bekliyoruzLinkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
burayi okuyun yorumlari okuyun wondera cok haksizlik yapiliyor ace plus ace 2 mini 2 galaxy chat gibi wonderdan kotu ezik telefonlara verirler bize vermezler samsungun uvey evladi wonder halbuji wonder dunyada cok fazla satiliyor
- - - Eklendi - - -
helal olsun arco ve cyanogenmoda samsungun yapamadigini onlar yapiyor
Beyler rc5 te yer değiştirme sorunu varmı rc4 de swap yapınca bilgisayara bağlanırken hata veriyordu rc5 dede varmı?
neden acaba ? bide önce aprodhide kurup onun üstüne kurmayı deneyeyim bakalım.
