Android 4.0.4 Cyanogenmod 9 Rom (rc6 - 20.02.2013)

Sponsorlu Bağlantılar



ahmetsuha525000

Üye
Ya şu roma bir güvenebilsem. Hesaplarımı telefona bağlıyorum romdan hesapları çalacaklar diye Stock Rom kullanıyorum.
 

ibrahimoh

Üye
Ya şu roma bir güvenebilsem. Hesaplarımı telefona bağlıyorum romdan hesapları çalacaklar diye Stock Rom kullanıyorum.

kimse onun garantisini veremez elbet, ama yüzlerce kişi kullanıyor bu romu bişey olsaydı çıkardı illaki kokusu :)
 

Karamaske1905

Üye
Evet katılıyorum o tarz birşeyler olsa illaki kokusu çıkardı.
 
Dejavuex

Dejavuex

Üye
Takmayın bu kadar çalınsaydı binlerce kişi kullanıyodu bi yerden patlak verirdi :)
 
cemaltr18

cemaltr18

Üye
Cm9 en fazla 3 güncelleme alır ve biter daha fazla süreceğini sanmıyorum bu romun herşeyi sorunsuz hale getirdi sayılır
 
Ali58_58

Ali58_58

Üye
Cm9 en fazla 3 güncelleme alır ve biter daha fazla süreceğini sanmıyorum bu romun herşeyi sorunsuz hale getirdi sayılır
olabilir ama kernel güncellemerlerinden dolayı arco bekletme gibi bişeyde yapabilir belki kafası eser nightly der bırakır :D
 

ilcarnefice

Üye
şimdi ben beta 3 den rc 5 e sadece rom u yükleyerek geçebilriim tamam onu anladım ama sdswap bozulurmu bir de o kadar uygulama var ve cacheleri falan hepsi silinirmi?
 

volky06

Üye
çözüldü
 
Ali58_58

Ali58_58

Üye
beyler yoon kernelin değişik bir sürümü çıkmış denemdim şu an ama bilginize
 

slvestre-99

Üye
yok arkadaslar bu konu artik oldu bence herkes stock roma donmeye basladi

- - - Eklendi - - -

beyler yoon kernelin değişik bir sürümü çıkmış denemdim şu an ama bilginize

ewt hocam baphomet versiyonu stabil hizli ama yine sorunlari war aproditle tek farki baphomet biraz daha hizli
 

ilcarnefice

Üye
şimdi ben beta 3 den rc 5 e sadece rom u yükleyerek geçebilriim tamam onu anladım ama sdswap bozulurmu bir de o kadar uygulama var ve cacheleri falan hepsi silinirmi?
cevap verecek kimse yokmu??
 

slvestre-99

Üye
cevap verecek kimse yokmu??

ewt hocam sd swap bozulur uygulamalari iz ve cacheleriniz icin titanium backup pro internette apksini aratin bulun yukleyin titanium backup pro uygulamalarinizi ve cachelerinizi yedekler
 
cemaltr18

cemaltr18

Üye
olabilir ama kernel güncellemerlerinden dolayı arco bekletme gibi bişeyde yapabilir belki kafası eser nightly der bırakır :D

Yada arco güncellemenin süresini uzaltıp nightly yi çakıcak bi anda kafamıza:d:.Gerçi böyle iyi insan uzun süre bekleyince sıkılıyor.

Yinede Arco bu ne yapacağı belli olmaz:naughty:
 

slvestre-99

Üye


burayi okuyun yorumlari okuyun wondera cok haksizlik yapiliyor ace plus ace 2 mini 2 galaxy chat gibi wonderdan kotu ezik telefonlara verirler bize vermezler samsungun uvey evladi wonder halbuji wonder dunyada cok fazla satiliyor

- - - Eklendi - - -

helal olsun arco ve cyanogenmoda samsungun yapamadigini onlar yapiyor
 
cemaltr18

cemaltr18

Üye


burayi okuyun yorumlari okuyun wondera cok haksizlik yapiliyor ace plus ace 2 mini 2 galaxy chat gibi wonderdan kotu ezik telefonlara verirler bize vermezler samsungun uvey evladi wonder halbuji wonder dunyada cok fazla satiliyor

- - - Eklendi - - -

helal olsun arco ve cyanogenmoda samsungun yapamadigini onlar yapiyor

Valla açıkçası artık umrumda değil bunlar. Arco galaxy w için çalışmaya devam etsin telefonda da donanımsal öyle aşım şahım bir bozulma olmazsa daha 2 sene kullanırım telefonu
 
Ali58_58

Ali58_58

Üye


burayi okuyun yorumlari okuyun wondera cok haksizlik yapiliyor ace plus ace 2 mini 2 galaxy chat gibi wonderdan kotu ezik telefonlara verirler bize vermezler samsungun uvey evladi wonder halbuji wonder dunyada cok fazla satiliyor

- - - Eklendi - - -

helal olsun arco ve cyanogenmoda samsungun yapamadigini onlar yapiyor
evet arkadaşlar samsung rom yapsa bile zaten cm10 varken kullanmam hem arco romları o kadar iyi yapıyorki rom symbiandaki gibi donanımı çok iyi kullanıyor ama işte arco çok yavaş tek başına olduğu için birşeyde diyemiyorum dek dezavantajı çok bekliyoruz
 
alprnx

alprnx

Üye
bu arada ali kardeşim yeni çıkan yoon kerneli denedinmi ? aprodit'e gore avantajlı yonleri varmı ? bizde kuralımmı yenı yoon kerneli yorumlarını beklıyoruz.bide yenı yoon kernelin link verırsen cok ıyı olur.


yahu aslında ace plus almaya gitmiştim jb guncellemesi gelicek diye gittim wonder hoşuma gıttı aralarındada 50tl'den az fark olunca hem ekran çözünürlügü felan çok hoşuma gıdınce ace plustan vazgeçmiştim.dedım kesın 4.0.4 alıyordur jb almasa gile eve geldim bi araştırdım hüsrana ugradım.sonra yarıdımıma bu cynogen koştu bu arco olmasa halimiz nolcaktı ? bence allah razı olsun adamlar 4.2.1 bile verceklerinin sözünü verdi samsungda tık yok
 

AndroTürk

Üye
Beyler rc5 te yer değiştirme sorunu varmı rc4 de swap yapınca bilgisayara bağlanırken hata veriyordu rc5 dede varmı?
 
alprnx

alprnx

Üye
Beyler rc5 te yer değiştirme sorunu varmı rc4 de swap yapınca bilgisayara bağlanırken hata veriyordu rc5 dede varmı?

swap yapmadım ama baglantıda sorun yaşamadım ben.bende bide 3xyoon kernel kurulu

- - - Eklendi - - -
cm9+rc5 üstüne 3xyoon kernel barhomet kurdum telefon açılışda samsung yazısından sonra siyah ekranda kaldı :D neden acaba ? bide önce aprodhide kurup onun üstüne kurmayı deneyeyim bakalım.
 


Üst Alt