Android 4.0.4 Cyanogenmod 9 Rom (rc6 - 20.02.2013)

Sponsorlu Bağlantılar

alprnx

alprnx

Üye
şimdi kuruyorum ozaman bravie_engine, xloud , thunderbolt zaten vazgeçilmezim :)
 


Dejavuex

Dejavuex

Üye
Yeniden başlattım şimdi pin istemedi net sorunu çözülmemiş hala.

- - - Eklendi - - -

thunderbolt elinde olan uplload edip koyabilir mi Ali'nin konusundaki xda linki gitmiş.

Sizde kullanıyo musunuz bilmiyorum fakat Advance Task Killer durduruldu hatası veriyor sürekli
 
alprnx

alprnx

Üye
Ben indiriyorum. Umarım şu depolamaya girince ayarlar durdu hatası vermesi sorununu çözmüşlerdir. Ayrıca final versiyonu değil.

- - - Eklendi - - -

Evet çözmüşler. Güzel olmuş.

hocam rc5 de akent prgramı çalışıyomu yav :D rc4 de çalışmıyorduda otobüste rezil oluyoz antalyalısın anlarsın halimizden :)
 
Enrichment Chamber

Enrichment Chamber

Üye
hocam rc5 de akent prgramı çalışıyomu yav :D rc4 de çalışmıyorduda otobüste rezil oluyoz antalyalısın anlarsın halimizden :)
Bakayım bi.

- - - Eklendi - - -

Evet programa giriyor. Ama kullanıcı adım şifrem falan yok. O yüzden giriş yapamadım.
Ben normal öğrenci kartı kullanıyorum. :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: alprnx

slvestre-99

Üye
Yeniden başlattım şimdi pin istemedi fakat net sorunu çözülmemiş hala.

- - - Eklendi - - -

thunderbolt elinde olan uplload edip koyabilir mi Ali'nin konusundaki xda linki gitmiş.

Sizde kullanıyo musunuz bilmiyorum fakat Advance Task Killer durduruldu hatası veriyor sürekli

hocam yeniden baslatirken pin kodu istememis ya o zaman 3x yoonmu yukluydu yoksa arconun kernelimi
 
alprnx

alprnx

Üye
neyse denedım çalıştı :D mobil kartı öneririm ama.otobüse binince bi havan oluyor :ehe
 
Dejavuex

Dejavuex

Üye
hocam yeniden baslatirken pin kodu istememis ya o zaman 3x yoonmu yukluydu yoksa arconun kernelimi

3x yoon kurulu romu yükleyince direkt kurdum zaten.

- - - Eklendi - - -



thunderbolt elinde olan uplload edip koyabilir mi Ali'nin konusundaki xda linki gitmiş.
 
Enrichment Chamber

Enrichment Chamber

Üye
3x yoon kurulu romu yükleyince direkt kurdum zaten.

- - - Eklendi - - -



thunderbolt elinde olan uplload edip koyabilir mi Ali'nin konusundaki xda linki gitmiş.
Biraz bekleyin ben upload ederim.

- - - Eklendi - - -

Buyur kardeş:
 
  • Beğen
Tepkiler: Dejavuex
Dejavuex

Dejavuex

Üye
Son testten sonra antutu : 6003
rc4 de 5860 idi.
 

cehesto

Üye
Sadık hocam:

Öncelikle tlefonumda cm9 yüklü ve geliştirici ayarlarından hata ayıklama vs. işaretleyip restart ettim download modunda fakat odinden gerekli işlemleri yaptım,

Download Start...
<0> Create File...
<1> StartThread Detected : 1
<2> StartThread Detected : 0
<3> StartThread Detected : 0
<4> StartThread Detected : 0
<5> StartThread Detected : 0
<6> StartThread Detected : 0
<7> StartThread Detected : 0
<8> StartThread Detected : 0
<1> setup connection...
<1> odin mode.. check plcatform verification.
<1> VerifyPlatform:V0, P0,R0
<1> START!!!
<1> set download environment.
<1> big partition size!!
<1> big partition size!!
<1> big partition size!!
<1> big partition size!!
<1> big partition size!!
<1> amss.mbn download..


sürekli bu şekilde kalıyor ne yapmam gerekiyor acilen yardım lütfennn !
 
cemaltr18

cemaltr18

Üye
odin donmuş. tekrar yükleme yap aynı şekilde bu işlem maksimum 7 dakika felan sürüyor daha fazla sürdüğünde boşa bekleme aynı işlemleri tekrar uygula bu sorun çoğunlukla yaşanıyor.
 

cehesto

Üye
odin donmuş. tekrar yükleme yap aynı şekilde bu işlem maksimum 7 dakika felan sürüyor daha fazla sürdüğünde boşa bekleme aynı işlemleri tekrar uygula bu sorun çoğunlukla yaşanıyor.

hocam sabahtan beri minimum 15dk bekliyorum kaç kez denedim olmadı, neyseki işlemi yapmadan backup almıştım cwm ile ona dönebiliyorum ama bana stock rom lazım..

şimdi tekrar bekliyorum 8 dk oldu aynı sorun devam ediyor :((

uyguladıgım yöntem konuda anlatılan videodaki ile birebirdir.
 
cemaltr18

cemaltr18

Üye
Haklısın bende de 4 5 sefer üst üste olduğu oluyor du yani bu olaylar yaşanıyor. Usb hata ayıklama işaretlimiydi değilse o işaretli olsun.Denemeye devam etmelisin
 

cehesto

Üye
hata ayıklama işaretliydi, bence hata indirdiğimiz dosyada olabilir PDA kısmında onu seçiyoruz hata veriyor ama devam edin diyor videoda. Ben netten baktım oradaki boot vs. hepsi için dosyalar var, bizim bu dosyada yok :S
 
cemaltr18

cemaltr18

Üye
Şimdi senin nasıl bir yükleme yaptığını bilmiyorum ama stock rom a dönerken sadece Ops kısmına Ancora.ops daha sonra soldaki options dan one package yi işaretleyip sağdaki One Package den stock rom dosyasını gösterip start a basman yeterli olacaktır.Bu stock rom içindir.Başka romlarda dediğin kısımda kullanılıyor ama bunda gerek yok.
 

cantonick

Üye
Beyler bende foto cekerken sd kart bulunamadi hatasi veriyor. Cozumu nedir
 

cehesto

Üye
Şimdi senin nasıl bir yükleme yaptığını bilmiyorum ama stock rom a dönerken sadece Ops kısmına Ancora.ops daha sonra soldaki options dan one package yi işaretleyip sağdaki One Package den stock rom dosyasını gösterip start a basman yeterli olacaktır.Bu stock rom içindir.Başka romlarda dediğin kısımda kullanılıyor ama bunda gerek yok.

kardes ben konudaki videoyu aynen uyguladım videodaki kardes one packagei işaretlemeyin dio :S

Edit: cemaltr18 kardeşimm Allah Razı olsun :) one package işaretleyip dosyayı seçince işlem başladı... İnş. Biter Saolasın kardesim eyvallah.
 
cemaltr18

cemaltr18

Üye
kardes ben konudaki videoyu aynen uyguladım videodaki kardes one packagei işaretlemeyin dio :S

Edit: cemaltr18 kardeşimm Allah Razı olsun :) one package işaretleyip dosyayı seçince işlem başladı... İnş. Biter Saolasın kardesim eyvallah.

Önemli değil işin görülsün.:oke:
 
basri111

basri111

Üye
Hocam bu rc5 i direk install from sd card yaparak yüklesem thunderbolt bravie engine xloud tekrar yapmam gerekiyormu?
 


Üst Alt