ben swap yaptım catır catır kullanıyorum
Güzel kurabilirsin. Depolamaya girince ayarlar çalışmayı durdurdu hatası vermesi sorununu çözmüşler.oo çıktımı kullanan arkadaşlar nasıl oyun performansı stabillik felan ? r5 üstüne gene 3x yoon aprohite kuralımmı
Güzel kurabilirsin. Depolamaya girince ayarlar çalışmayı durdurdu hatası vermesi sorununu çözmüşler.
