Android 4.0.4 Cyanogenmod 9 Rom (rc6 - 20.02.2013)

Sponsorlu Bağlantılar

Enrichment Chamber

Enrichment Chamber

Üye
yine görüntülü görüşme yok :( 3g den görüşme yapabilmemiz için nasıl bir tavsiyeniz var?
Maalesef CM romlarında görüntülü görüşme yok. Tango programını kullanabilirsin. Ama o da cm9'da çalışmıyordu sanırım.
 


KordonCeLiL-dG-

KordonCeLiL-dG-

Üye
Telefonu orjinal ghz sinde kullanmaniz daha iyi olur aslinda bosuna tuketmemek lazim telefonu :)
 

asutay19

Üye
telefonda hiçbir ey yok antutuda ,4500 küsür aldı birde sizin bahsetmiş olduğunuz programları yüklesem sanırım 6 bini görecek.

Arkadaşlar birde bu klavyeyı nasıl tuş takımı haline getirebilirim iphone tarzı klavyede yazamıyorum bana bu konudalütfen yardımcı olunuz.
 
-Emre

-Emre

Üye
telefonda hiçbir ey yok antutuda ,4500 küsür aldı birde sizin bahsetmiş olduğunuz programları yüklesem sanırım 6 bini görecek.

Arkadaşlar birde bu klavyeyı nasıl tuş takımı haline getirebilirim iphone tarzı klavyede yazamıyorum bana bu konudalütfen yardımcı olunuz.
go keyboard kullanabilirsiniz ama pek tavsiye etmem çünkü ben hiç beğenmedim

- - - Eklendi - - -

Hocam ramexpander ayarları nasıl olacak?

android genel bölümünde konusu var ama ben aktarayim burasını siz yine bakın.

Programı kurun
açınca yukaridaki tikler isaretliyse kaldırın. sdcard boyutunuza göre swap yazan değeri belirtin 300 çok çok yeterli olur. Sonra soldaki swap butonuna tıklayın.,swap dosyası oluşturmaya başlayacak biraz uzun sürebilir değere göre. Sonra size sdcard yazma hızınızı söyleyecek fakat yanlış. Sonra close basın. Ev tuşuyla ana ekrana dönün kullanmaya başlayın. Ama swap değeri belirlerken fazla abartmayin çünkü az da olsa yazma hızınız düşecek ama hiç etkileniyor
 

asutay19

Üye
kendi orjinal hali gelmezmi kardeşim ?
 
mustafa938

mustafa938

Üye
telefonda hiçbir ey yok antutuda ,4500 küsür aldı birde sizin bahsetmiş olduğunuz programları yüklesem sanırım 6 bini görecek.

Arkadaşlar birde bu klavyeyı nasıl tuş takımı haline getirebilirim iphone tarzı klavyede yazamıyorum bana bu konudalütfen yardımcı olunuz.
:
Gingerbread keyboard indir o eskisi gibi bide slayt it keyboard war swayp gibi adi her neyse onu tavsiye ederim

- - - Eklendi - - -

Mobil oldugum icin yazamiyorum

- - - Eklendi - - -

hadi ii gecelr
 

asutay19

Üye
o dediklerini yükledim hocam hepsi aynı bana normal tuşlar gözükecek her tuşta hangi harfler var onlar gözükecek 3x hele bilmem ne klavyesi idi öyle hatırlıyorum
 
-Emre

-Emre

Üye
tamam onu go keyboardin ayarlarından yapacaksın
 
alprnx

alprnx

Üye
o deılde backup nasıl alcaz yahu.cmw menudan backup bolumunde neye tıklıcam ?
 
alprnx

alprnx

Üye
hacı biri bacup almayı detaylıca anlatırmı ? mesela bacup aldık allah korusun tele bişe oldu geri bacup u nasıl yukicemz ? şimdiden teşekkürler
 

ibrahimoh

Üye
selamın aleyküm arkadaşlar,

root işinde yeniyim bi kaç sorum olacak şimdi telefonu alalı daha 2 ay oldu sanırım garantiden çıktığını biliyorum root yapınca geri garantiye sokma gibi bir ihtimalimiz var mı

orjinal roma geri döndüğünüz zaman garanti kapsamı içine girer.

- - - Eklendi - - -

hacı biri bacup almayı detaylıca anlatırmı ? mesela bacup aldık allah korusun tele bişe oldu geri bacup u nasıl yukicemz ? şimdiden teşekkürler

hocam telefonu recovery modunda başlatın.
backup and restore ye girin
backup a tıkladığınızda yeni bir backup oluşturur
restore ye tıklarsanız önceden oluşturduğunuz backup telefona geri yüklenir bu kadar
 
alprnx

alprnx

Üye
teşekkürler
 
EnverYigit

EnverYigit

Üye
rc4 kurdum kaymak gibi oldu telefon :) bir sıkıntı yok teşekkürler..

Arkadaşlar mobil internette sorun yaşıyorum. Paket veriyi açıyorum nete bağlanmıyor. Ayarlardan Erişim Noktası Ayarları na girdiğimde boş sayfa çıkıyor yeni ekle dediğimde de boş çıkıyor. Ayarlar durduruldu hatası veriyor.

APN Turkey uygulamasını kullanarak sorunu çözdüm arkadaşlar.. Merak ettiğim sadece bende mi böyle olmuş.. Şuan liste gözüküyor ve nete giriyor..
 
KordonCeLiL-dG-

KordonCeLiL-dG-

Üye
Ucak modunu al ucak modundan geri cikar duzelir
 

cehesto

Üye
merhaba hocam,

SDSwap özelliğini uzun zamandır kullanıyorum ve çok memnunum çok teşekkür ederim.

Fakat CM9 sürümümü güncelledim dün ve baktımki bnm disk boyutları eski haline gelmiş yani telefon hafızası yine 2gb olmus bnde dosyayı indirip tekrar yer değiştirdim ama bu kez de ayarlardan depolama kısmına girince " Malesef Ayarlar Durdu." diyip ayarları kapatıyor çözümü nedir ?

Yardımcı olabilirseniz sevinirim, teşekkürler.
 
-Emre

-Emre

Üye
yoon kernel aphrodite kurun depolama düzelir sonra depolama seçenek yapılandırma dahili hafızayı kullan seçip yeniden baslatirsaniz sdswap yapmış olursunuz
 

maryjane

Üye
usb bagliyorum driver bulunamadi diyor. ne yapmam lazim?
 

h20

Üye
hocam videoda kernel flaşlamayı göstermemiste
1)nasıl flaşlayacaz
2)hangi sırada flaşlayacaz ( rom - kernel - gapps gibi )
3)hangi kerneli tavsiye edersiniz
 


Üst Alt