Android 4.0.4 Cyanogenmod 9 Rom (rc6 - 20.02.2013)

Sponsorlu Bağlantılar

alprnx

alprnx

Üye
beklettim özür dilerim buyrun link.


haydaa link sorunluymuş ben burdan indirmiştim.1sn bari upload edeyim


- - - Eklendi - - -

http://s2.dosya.tc/server25/pNIMhP/signed_ThunderBolt-CWM_v3.0.1.zip.html

buyrun thunderbolt
 


ali1792

Üye
ne özürü hocam çok teşekkür ederim :D
rc3 + yoon kernel 1.7 ile kullanabilir miyim bu thunderboltu
 
Enrichment Chamber

Enrichment Chamber

Üye
alprnx

alprnx

Üye
evet bende şu an öyle rc3 + 1.7 yoon + thunderbolt + bravie_engine + xLoud var.oyunları yavaş yavaş yüklüyorum performansı denıcem.
 

ali1792

Üye
Acaba thunderbolt 2.6 kernel ile çalışır mı ki? Xda ya bakayım.

valla hocam yükle dersen yüklüyecem bu arada yardımcı olan arkadaşlara çok teşekkür ediyorum uzun zamandır xda yı takip ederim orada bile bu kadar hızlı yardımlaşma yok :D
 
Enrichment Chamber

Enrichment Chamber

Üye
inş. çalışır bende yüklü bi sorun çıkmadı şimdilk
Sende telefon bootloop olmamış. Bu yüzden 2.6 kernel ile de çalışıyor demektir.

- - - Eklendi - - -

valla hocam yükle dersen yüklüyecem bu arada yardımcı olan arkadaşlara çok teşekkür ediyorum uzun zamandır xda yı takip ederim orada bile bu kadar hızlı yardımlaşma yok :D

Yükleyebilirsin. Ama yine de sistemin bir yedeğini al bence. :good:
 
alprnx

alprnx

Üye
aynen yoksa samsung yazısında siyah ekrana düşerdi telefon açıldı bi problem yok

- - - Eklendi - - -

bence kurabilirsiniz.ama mutalaka nova launcher öneririm
 
-Emre

-Emre

Üye
ramexpender kullanıyorum sizce thunderbolt bununla sorun çıkarır mı bir de yoon aphrodite ile çalışıyor mu ?
 

deadhero

Üye
nasıl subway surfers'da bir elde 150bin mi yapıyorsunuz :D ben 400 yapıyorum :D daha bini yok :D
 
Ali58_58

Ali58_58

Üye
bende bugun geçtim rc4 e.. baştan yukledim rc4 ve ali hocanın konusundakileri uyguladım.. performans açısından çok ii ve akıcı.. ancak geçtimiz 6 saat icerisinde normal kullanmama ragmen telefonn kilidini açmak istediğimde dokunmatiklerin işigi yanıyor ancak ekran gelmiyor sonra reset atıyor telefona.. bunu 10 kere fln yasadım.. sıkıntı nedir benle aynı sorunu yasayanlar varmı cözümü nedir bilen varmı acaba.. şimdiden teşekkürler..
wipe data wipe cache advanced wipe dalvik cache ve maunt stroge format system işlemlerini uygula sd cardı biçimlendir düzelir :)
 
mustafa938

mustafa938

Üye
Aynen 16.000 zor yapiyorum ztock rom da

- - - Eklendi - - -

cm9 rc4 + 3x yoon kurmuştum be cok memnundum daha sonra sorunlar yarattı.rc4+1.7 yoon kurdum :D şimdilik öyle birazdan rc3+ 1.7 yoon kernele geçicem.şu anda rc4 + 1.7 yoon kernel var vay arkadaş keşke en baştan bilseydım oyunlarda hiçmi kasma olmaz teample runda adam acayi hızlanıyor gram kasmıyor.stock romda 150.000 geçemezdim.rc4+1.7yoon kerneldee 650.000-700.00 yapıorum milyona dayancam nerdeyse.subway surfersde 20.000 yapamazken şimdi 150.000 dayanıorm :D


Yavas gel 16.000 zor yaptim bir sirri varsa bizede,igretsen hicte fena ilmaz yani
 
Enrichment Chamber

Enrichment Chamber

Üye
Yavas gel 16.000 zor yaptim bir sirri varsa bizede,igretsen hicte fena ilmaz yani
Kardeşim ben de 664.000 yaptım yani. Skorun hızlı dolması "multiplier" ile alakalı bir şey. Ben tüm görevleri yaptım ve x30 da oynuyorum. Sen 1 puan alırken ben 30 puan alıcam yani.

Neyse konuyu dağıtmayalım.
 
alprnx

alprnx

Üye
caneria haklı bu arada cm9 rc4 yükleyin üstüne 1.7 yoon kernel ve thunderbolt yapın bide öyle subway surf oynayın bana hak vericeksiniz.arkadaş haklıymış demesseniz bişe bilmiyorum.

cpu masterden advanced'i sio yapın.ram boaster kullanın ram ve gpu katkısı var.bide cm9 stabiliteyi en üst seviyeye çıkarma konusundakı mutlaka uygulayın.
 

emrey13

Üye
Arkadaslar hic bisi bilmiyorum ve yorumlari okurken ekstra bisiler yukluyorsunuz en bu gun yukledim sadece indirmem gerek iki dosyayi indirdim ve merak ettigim siz ne yukluyorsunuz ve ne ise yariyo yardimci olursaniz cok sevinirim

=====><=====
Arkadaslar bu kilavye yerine rakamlrin bulundugu kilavyeyi secemiyormuyuz
Yardim eden arkadasa simdiden tessekkur ederim

- - - Eklendi - - -

Arkadaslar bi sorum daha var whatsapp acilmiyo neden ?
 
alprnx

alprnx

Üye
Whatsapp ı tamamen kaldirip marketten en bastan indirip kurmayi denedinmi ? Klavye icinse telefonu ilk aldigin gunku android yuklu ise klavye ayarlarini biraz kurcala yaparsin.t9 olmasi lazim o kalvyenin coktandir stock rom (ilk gunki android kullanmadigim icin) tam bilniyorum.ama whatsapp cozmek kolay
Emrey13 sana ozelden mesaj atmistim onu gordunmu ? Daha onceki sorularin icin ?
 
melihcaneker1

melihcaneker1

Üye
Arkadaslar hic bisi bilmiyorum ve yorumlari okurken ekstra bisiler yukluyorsunuz en bu gun yukledim sadece indirmem gerek iki dosyayi indirdim ve merak ettigim siz ne yukluyorsunuz ve ne ise yariyo yardimci olursaniz cok sevinirim

=====><=====
Arkadaslar bu kilavye yerine rakamlrin bulundugu kilavyeyi secemiyormuyuz
Yardim eden arkadasa simdiden tessekkur ederim

- - - Eklendi - - -

Arkadaslar bi sorum daha var whatsapp acilmiyo neden ?

Ayarlar/ dil ve klavye/samsung tus takimi / dikey tus takimi tipleri / 3x4 tuslar yap olur
 

emrey13

Üye
Arkadaslar bu cyanogen modu yukledikten sonra kalvyeyi 3x4 yapamadim birde whatsapp acilmiyo ,

- - - Eklendi - - -



Ayarlar/ dil ve klavye/samsung tus takimi / dikey tus takimi tipleri / 3x4 tuslar yap olur
Cyanogen mod yuklu :s
 

asutay19

Üye
teşekkürler dostlar sorunsuz kurdum çalıştı güzel ama biraz yavaş gibi.
 
mustafa938

mustafa938

Üye
gayet stabil temple run hiç kasmıyor donmuyor telefon telefon deil ferrari :D

- - - Eklendi - - -

iphone gibi kayar bir şekilde oynuyorum
 


Üst Alt