Android 4.0.4 Cyanogenmod 9 Rom (rc6 - 20.02.2013)

Sponsorlu Bağlantılar

-Emre

-Emre

Üye
hocam nasil offical garanti disi olmicakmi o zaman

hala garanti dışı fakat cm güncellemerini alabileceğiz

- - - Eklendi - - -

kurdum ama play store sürekli aynı hatayı veriyor (uygulama yüklenemedi 921) Çözümü nedir ???

- - - Eklendi - - -

hesabımı değiştirdim çalıştı sinirimi bozmuştu ama
 


szrmms

szrmms

Üye
Arkadaslar usb depolama çalışmıyor telefonu takınca usb bildirimi gelmiyor neden acaba rc2 nin üzerine kurdum rc4 ü fakat bir şey değişmedi yardım edin lütfen :(((

Bende de aynı sorun vardı. Telefondan usb depolama birimini aç ekranı gelmiyordu. Ayarlar-depolama-sol tuş-usb bilgisayar bağlantısı-depolama birimi bu ayarı yaptıktan sonra r3 gibi oldu bir sorun yok.
 

slvestre-99

Üye
arkadaslar yardim edin rc3 un ustune 3x yoon kernel kurdugumda usb depolamayi acmiyor depopama yapamiyorum
 
f_conq

f_conq

Üye
benim tel rc4 ten sonra iyice kafayı yedi şimdi açılışta pin kodu sormuyor direk açıyor telefonu. Pin kilidi menüsünede erişilemiyor deaktif duruyor. rc3 ün üstüne kurduğumdanmıdır bilmem en iyisi sıfırdan kurmak
 

slvestre-99

Üye
arkadaslar 3x yoon kernel sorunlu usb depolama calismiyor rc3 te ancak yoon kernel 1.7. de calisir

- - - Eklendi - - -

arkadaslar 3x yoon kernel sorunlu usb depolama calismiyor rc3 te ancak yoon kernel 1.7. de calisir

ve 3x yoon kernelde rc3 ve rc4 te telefon kendini durduk.yere kapatiyor rc4 tede pin kodu sormadan aciyor arkadaslin dedigi gibi
 
Dejavuex

Dejavuex

Üye
arkadaslar 3x yoon kernel sorunlu usb depolama calismiyor rc3 te ancak yoon kernel 1.7. de calisir

- - - Eklendi - - -



ve 3x yoon kernelde rc3 ve rc4 te telefon kendini durduk.yere kapatiyor rc4 tede pin kodu sormadan aciyor arkadaslin dedigi gibi


aynen pin sormadan açıyor ve arada kapanıyor.
 

emrey13

Üye
Arkadaslar internete girmiyo internet paketım war ama girmiyo nasıl yapacam birde bişi sorcam Leptop inte baglıyken wifi baglanılmıyo
 
knight97

knight97

Üye
Arkadaşlar yeni sürümde böyle birşey olmaması gerekiyor zaten kesinlikle rc3 üzerine kurup bu sorunu aşmaya çalışmayın.Yeni sürümde usb için samsung driverları kullanılmıyor.Bu yüzden herhangibir depolama aktifleştirmesi bildirimi gelmeyecektir.Telefonunuz bilgisayar tarafından medya aygıtı olarak tanınacak ve bilgisayarım altında gt-i8150 şeklinde gösterilecektir.Eğer içine girerseniz orada telefon hafızası ve hafıza kartınızı görürsünüz.
Rc4+3x yoon kernelde usb depolama sorunlu diyen arkadaslar sadik hocaminizin yorumunu okuyun anlarsiniz bi sorun olmadigini.
 
mustafa938

mustafa938

Üye
Arkadaslar internete girmiyo internet paketım war ama girmiyo nasıl yapacam birde bişi sorcam Leptop inte baglıyken wifi baglanılmıyo
ayarlar >kablosuz ve ağ > mobilağlar>erişim noktası adları bak bi boşsa girmez doldurman lazım .

- - - Eklendi - - -

leptop hakkında hiçbir bilgim yok

- - - Eklendi - - -

bu arada paket veri kullan açık deilse yanında tik olmazsa bağlanmaz
 

emrey13

Üye
İnternet sorunu hallettim bu klavye degismiyormu birde ekrana dokunsa kirmizi kare cikiyor neden ?
 

ali1792

Üye
arkadaşlar ben stock rom dan geçicem tekrar cyanogenmoda şu an da en sorunsuz ve stabil konfigürasyon nasıldır birisi yardımcı olabilir mi rc3 mü rc4 mü yüklemeliyim ve hangi kernel sürümü ile beraber kullanmalıyım ?? şimdiden teşekkür ederim arkadaşlar
 

sezgin_bss

Üye
bende bugun geçtim rc4 e.. baştan yukledim rc4 ve ali hocanın konusundakileri uyguladım.. performans açısından çok ii ve akıcı.. ancak geçtimiz 6 saat icerisinde normal kullanmama ragmen telefonn kilidini açmak istediğimde dokunmatiklerin işigi yanıyor ancak ekran gelmiyor sonra reset atıyor telefona.. bunu 10 kere fln yasadım.. sıkıntı nedir benle aynı sorunu yasayanlar varmı cözümü nedir bilen varmı acaba.. şimdiden teşekkürler..
 
Enrichment Chamber

Enrichment Chamber

Üye
arkadaşlar ben stock rom dan geçicem tekrar cyanogenmoda şu an da en sorunsuz ve stabil konfigürasyon nasıldır birisi yardımcı olabilir mi rc3 mü rc4 mü yüklemeliyim ve hangi kernel sürümü ile beraber kullanmalıyım ?? şimdiden teşekkür ederim arkadaşlar
Rc4 şu anlık biraz sorunlu gözüküyor. Bence sen Rc3 ve Yoon Kernel 1.7 kur.
 
alprnx

alprnx

Üye
cm9 rc4 + 3x yoon kurmuştum be cok memnundum daha sonra sorunlar yarattı.rc4+1.7 yoon kurdum :D şimdilik öyle birazdan rc3+ 1.7 yoon kernele geçicem.şu anda rc4 + 1.7 yoon kernel var vay arkadaş keşke en baştan bilseydım oyunlarda hiçmi kasma olmaz teample runda adam acayi hızlanıyor gram kasmıyor.stock romda 150.000 geçemezdim.rc4+1.7yoon kerneldee 650.000-700.00 yapıorum milyona dayancam nerdeyse.subway surfersde 20.000 yapamazken şimdi 150.000 dayanıorm :D
 

ali1792

Üye
Rc4 şu anlık biraz sorunlu gözüküyor. Bence sen Rc3 ve Yoon Kernel 1.7 kur.

teşekkür ederim hocam ilgilendiğin için rica etsem rc3 ve yoon kernel 1.7 linklerini atabilir misin biraz bakındım ancak bulamadım
 
Enrichment Chamber

Enrichment Chamber

Üye
teşekkür ederim hocam ilgilendiğin için rica etsem rc3 ve yoon kernel 1.7 linklerini atabilir misin biraz bakındım ancak bulamadım



Al kardeşim. :good:
 
alprnx

alprnx

Üye
 

ali1792

Üye
hocam bi sorum daha olacak bu thunderbolt tam olarak ne işe yarar yükleyeyim dedim ancak xda linki hata verdi nerden bulabilirim bu thunderboltu
 
alprnx

alprnx

Üye
thunderbolt link veririm birazdan.thunderbolt sistemin ihtayaclarına göre sistemi düznliyor.bence yararlı ben hep kuruyorum.

- - - Eklendi - - -

rc4 usb sorunu için Ayarlar/depolama/menü tuşu ( sol tuş )/usb bilgisayar baglantısı/depolama birimini tikleyin sorun kalkıcaktır ortadan.
 


Üst Alt