Acaba thunderbolt 2.6 kernel ile çalışır mı ki? Xda ya bakayım.ne özürü hocam çok teşekkür ederim![]()
rc3 + yoon kernel 1.7 ile kullanabilir miyim bu thunderboltu
Acaba thunderbolt 2.6 kernel ile çalışır mı ki? Xda ya bakayım.

Acaba thunderbolt 2.6 kernel ile çalışır mı ki? Xda ya bakayım.
Sende telefon bootloop olmamış. Bu yüzden 2.6 kernel ile de çalışıyor demektir.inş. çalışır bende yüklü bi sorun çıkmadı şimdilk
valla hocam yükle dersen yüklüyecem bu arada yardımcı olan arkadaşlara çok teşekkür ediyorum uzun zamandır xda yı takip ederim orada bile bu kadar hızlı yardımlaşma yok![]()

wipe data wipe cache advanced wipe dalvik cache ve maunt stroge format system işlemlerini uygula sd cardı biçimlendir düzelirbende bugun geçtim rc4 e.. baştan yukledim rc4 ve ali hocanın konusundakileri uyguladım.. performans açısından çok ii ve akıcı.. ancak geçtimiz 6 saat icerisinde normal kullanmama ragmen telefonn kilidini açmak istediğimde dokunmatiklerin işigi yanıyor ancak ekran gelmiyor sonra reset atıyor telefona.. bunu 10 kere fln yasadım.. sıkıntı nedir benle aynı sorunu yasayanlar varmı cözümü nedir bilen varmı acaba.. şimdiden teşekkürler..

cm9 rc4 + 3x yoon kurmuştum be cok memnundum daha sonra sorunlar yarattı.rc4+1.7 yoon kurdumşimdilik öyle birazdan rc3+ 1.7 yoon kernele geçicem.şu anda rc4 + 1.7 yoon kernel var vay arkadaş keşke en baştan bilseydım oyunlarda hiçmi kasma olmaz teample runda adam acayi hızlanıyor gram kasmıyor.stock romda 150.000 geçemezdim.rc4+1.7yoon kerneldee 650.000-700.00 yapıorum milyona dayancam nerdeyse.subway surfersde 20.000 yapamazken şimdi 150.000 dayanıorm
![]()
Kardeşim ben de 664.000 yaptım yani. Skorun hızlı dolması "multiplier" ile alakalı bir şey. Ben tüm görevleri yaptım ve x30 da oynuyorum. Sen 1 puan alırken ben 30 puan alıcam yani.Yavas gel 16.000 zor yaptim bir sirri varsa bizede,igretsen hicte fena ilmaz yani
Arkadaslar hic bisi bilmiyorum ve yorumlari okurken ekstra bisiler yukluyorsunuz en bu gun yukledim sadece indirmem gerek iki dosyayi indirdim ve merak ettigim siz ne yukluyorsunuz ve ne ise yariyo yardimci olursaniz cok sevinirim
=====><=====
Arkadaslar bu kilavye yerine rakamlrin bulundugu kilavyeyi secemiyormuyuz
Yardim eden arkadasa simdiden tessekkur ederim
- - - Eklendi - - -
Arkadaslar bi sorum daha var whatsapp acilmiyo neden ?
Cyanogen mod yuklu
Ayarlar/ dil ve klavye/samsung tus takimi / dikey tus takimi tipleri / 3x4 tuslar yap olur

