Android 4.0.4 Cyanogenmod 9 Rom (rc6 - 20.02.2013)

Sponsorlu Bağlantılar

-Emre

-Emre

Üye
rc4 üzerine yoon aphrodite kurun rc3ten stabil çalışır.
 


bartowski24

Üye
iyi günler size bisey sorucam

öncelikle download moddaki sayac bu islemlerde attigi icin telefon stock roma geri dondugumuzde bile garanti disi olmasi gerekmezmi (cm 9 rc 2 yukledim stock roma geri donmek istiyorum)
 
mustafa938

mustafa938

Üye
hocam birde s3 gibi ekran kilidi yokmu dokununca su sesi çıkan s3 ekran kilidi gibi yani ??
 
mustafa938

mustafa938

Üye
batarya kabile nasıl yapılıyor acil lazım .
 
knight97

knight97

Üye
Google play store dan Battery Calibration uygulamasını indir telefonu sarj et %100 olsun sarjdan çıkarmadan programa gir calibrate ye bas sonra cıkar kullan teli 2-3 gün sonra sarj ömrü uzamaya baslayacaktır.
 
JosephLion

JosephLion

Üye
Arkadaslar usb depolama çalışmıyor telefonu takınca usb bildirimi gelmiyor neden acaba rc2 nin üzerine kurdum rc4 ü fakat bir şey değişmedi yardım edin lütfen :(((
 
KordonCeLiL-dG-

KordonCeLiL-dG-

Üye
rc3 üzerine rc4 ü kurarsan problemin hallolucaktır
 
cemaltr18

cemaltr18

Üye


sayfanın altındaki şu wallpaper in ismini bilen varmı arkadaşlar ya ismini bilmediğimden bulamıyorum hiç bir yerde bir yardımcı olun
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi


sayfanın altındaki şu wallpaper in ismini bilen varmı arkadaşlar ya ismini bilmediğimden bulamıyorum hiç bir yerde bir yardımcı olun

Burası rom bölümü bu konu altında sadece cm9 romuyla ilgili sorular sorun.

- - - Eklendi - - -

Arkadaslar usb depolama çalışmıyor telefonu takınca usb bildirimi gelmiyor neden acaba rc2 nin üzerine kurdum rc4 ü fakat bir şey değişmedi yardım edin lütfen :(((

Arkadaşlar yeni sürümde böyle birşey olmaması gerekiyor zaten kesinlikle rc3 üzerine kurup bu sorunu aşmaya çalışmayın.Yeni sürümde usb için samsung driverları kullanılmıyor.Bu yüzden herhangibir depolama aktifleştirmesi bildirimi gelmeyecektir.Telefonunuz bilgisayar tarafından medya aygıtı olarak tanınacak ve bilgisayarım altında gt-i8150 şeklinde gösterilecektir.Eğer içine girerseniz orada telefon hafızası ve hafıza kartınızı görürsünüz.
 
cemaltr18

cemaltr18

Üye
Sadık kardeş bir el at bulursa bir sen bulursun bunu arıyorum her yerde bulamadım
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Sadık kardeş bir el at bulursa bir sen bulursun bunu arıyorum her yerde bulamadım

Resme baktım ancak bilmiyorum resmi.Ayrıca yukardada yazdığım gibi burası bunun yeri değil.Burada yardım bulamazsınız.Lütfen android sistem modifikasyon bölümüne değil android genel yada android tema-launcher bümüne konu açın yada bununla ilgili bir konu altından yardım isteyin.
 
venezual

venezual

Üye
İyi günler sadikbircan Hocam Yeni Sürüme Geçiş de günceleme yaptıgımızda appslar gidiyormu ? hepsini baştanmı yüklememiz gerekli ?
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Güncelleme yapınca uygulamalar silinmez bu yüzden gappsi yeniden yüklemenize gerek yok ancak tavsiyem sorunsuz bir kullanım için wipe yaptıktan sonra herşeyi baştan kurun.
 
  • Beğen
Tepkiler: venezual
venezual

venezual

Üye
teşekkürler kolay gelsin :)
 

emrey13

Üye
bna bu modu yuklmk istyorum ve hic birsey bilmiyorum bana en bastan anlatabilcek biri var mi
ve merak ettklrmi cevaplarsanz cok sevinirim
Radyo varmi?
Göruntulu konusma?
Usb bellek kullanim alani artiyormu?
Ram rahatliyormu?
Telefon hizlaniyormu?
Guncellemeler nasil oluyor?
Benim birinin yardimina ihtyacim var telden arayabilirm yardm etmesi icin sorularima cevap bekliyorum lutfen hic bisi bilmiyorum ....

===><===
 
Ali58_58

Ali58_58

Üye
arkadaşlar gpudan en iyi performansı almak içinse gpu yöneticiyi sio seçin bilmeyenler içnse cm9 stabiliteyi artırma konsunda ---ler---içinde belirttim
 
  • Beğen
Tepkiler: alprnx
alprnx

alprnx

Üye
bna bu modu yuklmk istyorum ve hic birsey bilmiyorum bana en bastan anlatabilcek biri var mi
ve merak ettklrmi cevaplarsanz cok sevinirim
Radyo varmi?
Göruntulu konusma?
Usb bellek kullanim alani artiyormu?
Ram rahatliyormu?
Telefon hizlaniyormu?
Guncellemeler nasil oluyor?
Benim birinin yardimina ihtyacim var telden arayabilirm yardm etmesi icin sorularima cevap bekliyorum lutfen hic bisi bilmiyorum ....

===><===
kardeşim.
1-Radyo yok.Ancak siplit radyo uygulamasıyla bu sorunu aşabilirsin.(ama ben hiç radyoyla ugraşmadım telı aldım alalı hiç radyo kullanmadım :) )
2-hat üzerinden görüntülü görüşme yok.ancak skype tango gibi programlarla yaparsın o programlarıda sayılı kişiler kullanır.(yani rehbere girip video araması yap diyemezsin)
3-usb kullanım alanı artmaz.
4-Ram rahatlar.
5-Samsung galaxy w den en iyi performansı akıcılıgı almak ıstıyorsa mutlaka cm9 kurcaksın.gerek oyun performansı gerekse menü geçişleri,işlevsellik ve ram kullanımı bakımından çok çok iyi.
6-Güncelleme oldukça bu konuda yayınlanır.güncellemeleri gene cm9 kurar gıbı kurulur.
 
Ali58_58

Ali58_58

Üye
Beyler galaxy w 4.2.1 kurdum kamera çalışmıyo eski kernel alpha bir ve arco bile yapmamış ama bizim yoon 3x kullansakta o rom okadar hızlıki ivsenin hic bi anlamı kalmadı cm10.1 super bişey olucak ayrıca paramoiddi yani paranoid gpuyu zorlar ama android harbiden iosu gecti
 


Üst Alt