bna bu modu yuklmk istyorum ve hic birsey bilmiyorum bana en bastan anlatabilcek biri var mi
ve merak ettklrmi cevaplarsanz cok sevinirim
Radyo varmi?
Göruntulu konusma?
Usb bellek kullanim alani artiyormu?
Ram rahatliyormu?
Telefon hizlaniyormu?
Guncellemeler nasil oluyor?
Benim birinin yardimina ihtyacim var telden arayabilirm yardm etmesi icin sorularima cevap bekliyorum lutfen hic bisi bilmiyorum ....
===><===
kardeşim.
1-Radyo yok.Ancak siplit radyo uygulamasıyla bu sorunu aşabilirsin.(ama ben hiç radyoyla ugraşmadım telı aldım alalı hiç radyo kullanmadım

)
2-hat üzerinden görüntülü görüşme yok.ancak skype tango gibi programlarla yaparsın o programlarıda sayılı kişiler kullanır.(yani rehbere girip video araması yap diyemezsin)
3-usb kullanım alanı artmaz.
4-Ram rahatlar.
5-Samsung galaxy w den en iyi performansı akıcılıgı almak ıstıyorsa mutlaka cm9 kurcaksın.gerek oyun performansı gerekse menü geçişleri,işlevsellik ve ram kullanımı bakımından çok çok iyi.
6-Güncelleme oldukça bu konuda yayınlanır.güncellemeleri gene cm9 kurar gıbı kurulur.