Android 4.0.4 Cyanogenmod 9 Rom (rc6 - 20.02.2013)

Sponsorlu Bağlantılar

-Emre

-Emre

Üye
hocam peki arkadasim soruyo.rc4 un ustune 3x yoon kurdugumuzda on kamera sotunlu cekim yapoyodu ya o duzelirmi

düzeliyor

- - - Eklendi - - -


ve donduuuuu yukleme tamamlandi [/QUOTE]

- - - Eklendi - - -



ama hocam tel acilisda hep kendini resetliyor acmiyo teli[/QUOTE]

Stock recoverye girin ve wipe işlemlerini yapın.Stock recovery açılırken karşınıza bir kutu ve android simgesi çıkınca menu tusuna basılı tutun stock recoverye girmek için.[/QUOTE]

anlattım ben hocam :)
 


sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Yorumlar birbirine cok girdi gec kaldım yazmakda biraz :)

- - - Eklendi - - -

Bi ara orjinal roma donus videosu hazırlamam lazım kendim.Video biraz eksik kalıyo.
 
  • Beğen
Tepkiler: -Emre
mustafa938

mustafa938

Üye
ben yazmıştım arkadaşlar okuma yazmanız yokmu ? birde amss de takılmasının tek nedeni hata ayıklama modunun açık olmaması benim başıma gelmişti cwm hata ayıklama olmadan yüklendiği için telefon brick olmaktan kurtuldu . hata ayıklamadan kaynaklanıyor stock rom a orjinal hale dönememeniz .
 
-Emre

-Emre

Üye
ben yazmıştım arkadaşlar okuma yazmanız yokmu ? birde amss de takılmasının tek nedeni hata ayıklama modunun açık olmaması benim başıma gelmişti cwm hata ayıklama olmadan yüklendiği için telefon brick olmaktan kurtuldu . hata ayıklamadan kaynaklanıyor stock rom a orjinal hale dönememeniz .

sana da ben yardım etmiştim işte :)
 
mustafa938

mustafa938

Üye
Yorumlar birbirine cok girdi gec kaldım yazmakda biraz :)

- - - Eklendi - - -

Bi ara orjinal roma donus videosu hazırlamam lazım kendim.Video biraz eksik kalıyo.

katılıyorum hocam . çok eksik kalıyor konu yalnız çok önemli olarak vidyonuzun başında hata ayıklama modunun açık olması gerektiğini söyleyin lütfen .

- - - Eklendi - - -

sana da ben yardım etmiştim işte :)

ewet yardım ettin katılıyorum ama sen bana hata ayıklama modunun açık olması gerektiğini cwm nin her türlü hata ayıklama olmadan yüklendiğini söylememiştin hem ben nededim cwm yi kim buldu getirin elini öpecem demiştim onuda hatırlatırım sana .
 
-Emre

-Emre

Üye
katılıyorum hocam . çok eksik kalıyor konu yalnız çok önemli olarak vidyonuzun başında hata ayıklama modunun açık olması gerektiğini söyleyin lütfen .

- - - Eklendi - - -



ewet yardım ettin katılıyorum ama sen bana hata ayıklama modunun açık olması gerektiğini cwm nin her türlü hata ayıklama olmadan yüklendiğini söylememiştin hem ben nededim cwm yi kim buldu getirin elini öpecem demiştim onuda hatırlatırım sana .


tamam cwm hata ayıklama olmadan yükleniyor. sorun ne ?
 
mustafa938

mustafa938

Üye
tamam uzatmayalım konuyu dağıtıyoruz .
 

ardagunes

Üye
hocam tamamda download modda yukleme yaparken nasil cwmye gececez kapatarak gecersrk brick olur
P
Hocam odin ile yuklemeyi biraz farklilastirarak yapsak? Mesela one package yerine baska bir
yere romun ana dosyasini secin farkli farkli yollarla deneyin mutlaka olucaktir

- - - Eklendi - - -

Ben yazana kadar sorun cozulmus bilee :)
 

slvestre-99

Üye
hocam rc3 3x yoon kernel kullaniyorum usb ile depolama aciyorum ama bilgisayarda gozukmuyo yardim etseniz
 
Enrichment Chamber

Enrichment Chamber

Üye

mnyak94

Üye
ben rc3 üstüne yoon aphrodite kurdum bazen takılıp reset atıyor bugün 2-3 kez yaşadım bu sorunu başka yaşayan arkadaş var mı ?
birde cm9 rc3 xxlb4 üzerine mi yazılmış ? bende öyle gözüküyor
 
Enrichment Chamber

Enrichment Chamber

Üye
ben rc3 üstüne yoon aphrodite kurdum bazen takılıp reset atıyor bugün 2-3 kez yaşadım bu sorunu başka yaşayan arkadaş var mı ?
birde cm9 rc3 xxlb4 üzerine mi yazılmış ? bende öyle gözüküyor
Abi rc3 üzerine yoon kernel afrodit kurulamaz. Rc4 için yapılmış bir kernel o. Yoon kernel 1.7 kurun (Cm9 için olan tabi).
 

slvestre-99

Üye
Abi rc3 üzerine yoon kernel afrodit kurulamaz. Rc4 için yapılmış bir kernel o. Yoon kernel 1.7 kurun (Cm9 için olan tabi).

yok abi rc3 icin calisiyor sorunsuz ama tek sorunu usb depolama
 
mustafa938

mustafa938

Üye
kendimde cesaret buldum yüklüyorum rc3 mü yükleyeyim rc4 mü ?
 
KordonCeLiL-dG-

KordonCeLiL-dG-

Üye
rc4
 
mustafa938

mustafa938

Üye
diğer arkadaşlardan ses seda yok bir ceap verseniz en satabil rom rc4 mü rc3 mü ? okuduklarıma göre rc3 daha stabilmiş
 
KordonCeLiL-dG-

KordonCeLiL-dG-

Üye
rc4 de depolama sorunu var ilk olarak rc3 ve sonra rc3 üzerine rc4 yükleyebilrsiniz
 


Üst Alt