-Emre
Üye
hocam peki arkadasim soruyo.rc4 un ustune 3x yoon kurdugumuzda on kamera sotunlu cekim yapoyodu ya o duzelirmi
düzeliyor
- - - Eklendi - - -
simdi yukluyorr
ve donduuuuu yukleme tamamlandi [/QUOTE]
- - - Eklendi - - -
ama hocam tel acilisda hep kendini resetliyor acmiyo teli[/QUOTE]
Stock recoverye girin ve wipe işlemlerini yapın.Stock recovery açılırken karşınıza bir kutu ve android simgesi çıkınca menu tusuna basılı tutun stock recoverye girmek için.[/QUOTE]
anlattım ben hocam


