Android 4.0.4 Cyanogenmod 9 Rom (rc6 - 20.02.2013)

Sponsorlu Bağlantılar

mustafa938

mustafa938

Üye
bireir s3 e benzeyen bir rom yokmu ?
 


ardagunes

Üye
Bu ramdaki düşüşü neye bagliyorsunuz ve bnm tum cm lerde bir sorunum var romu yukluyorum vold.fstab kernel build.prop init.d her turlu modu yapiyorum tel ucuyor hayran kaliyorum ama 1hafta 10 gun sonra gelen aramalar gozukmuyor yani mesela annemin telinden ariyorum çaliyor ama gorunmuyor stock roma gecince duzeliyor sizce neden ?
 
Enrichment Chamber

Enrichment Chamber

Üye
oh şu gpu yönetici sioda olacaktıki işlemci yöneticide lulzactibe o zaman dodanım nasıl kullanılıyor görürdünüz ama 3x kerneli mükemmelde bu ferari motoru çok yakıyor :D ama düzeltilir hepsi 2.6 kernelden düzeltilecektir :) şu cm 10.1de gözüm kilit ekranındaki widgeti gelişnişliği son sürüm olması akıcılığına laf yok :eller:
Sabah linkini attığın ThunderBolt scriptini denedim ve gerçekten işe yarıyor. Ayrıca telefon bootloop falan da olmadı.Nfs MW 2012, Battlefield falan 50 fps ile oynanıyor. Bence siz de deneyin, güzel scriptmiş, telef olmasın.
 
Ali58_58

Ali58_58

Üye
aynen linaro felanda gelsin bilgisayarımda zaten

- - - Eklendi - - -

Bu ramdaki düşüşü neye bagliyorsunuz ve bnm tum cm lerde bir sorunum var romu yukluyorum vold.fstab kernel build.prop init.d her turlu modu yapiyorum tel ucuyor hayran kaliyorum ama 1hafta 10 gun sonra gelen aramalar gozukmuyor yani mesela annemin telinden ariyorum çaliyor ama gorunmuyor stock roma gecince duzeliyor sizce neden ?
hafıza kartı class 6dan düşükse voldfstab tavsiye etmem dersen birde ram neden 347ye düştü driverler yüzünden driverler dağınık şekilde ram yiyor düzeltilirse yine 375e felan çıkar böyle anlatayım :)
 

ardagunes

Üye
yani bu arama sikintisini vold.fstab dan kaynaklanabilecegini mi soyluyorsunuz ve su an stock romdayim sizce rc4 e geciyimmi yoksa 3x kernel sorunlarinin tam cozulmesini mi bekleyeyim

- - - Eklendi - - -

yani bu arama sikintisini vold.fstab dan kaynaklanabilecegini mi soyluyorsunuz ve su an stock romdayim sizce rc4 e geciyimmi yoksa 3x kernel sorunlarinin tam cozulmesini mi bekleyeyim
 
Ali58_58

Ali58_58

Üye
yani bu arama sikintisini vold.fstab dan kaynaklanabilecegini mi soyluyorsunuz ve su an stock romdayim sizce rc4 e geciyimmi yoksa 3x kernel sorunlarinin tam cozulmesini mi bekleyeyim

- - - Eklendi - - -

yani bu arama sikintisini vold.fstab dan kaynaklanabilecegini mi soyluyorsunuz ve su an stock romdayim sizce rc4 e geciyimmi yoksa 3x kernel sorunlarinin tam cozulmesini mi bekleyeyim


şu an öyle idare edin :D
 
mustafa938

mustafa938

Üye
bireir s3 e benzeyen bir rom yokmu ?

Arkadaslar bu rom u touchwiz 5 jle fln samsung gslaxy s3 e benzetemezmiyiz birde o su sesli kilit ekrani felan var bir el ati verin yardim edin yaaa :-( :-( :-(
 

deadhero

Üye
Tüm radyo ayarlarını yapmama rağmen (Sprit UL) her kapamaya çalıştığımda takılıyor ve telefon resetleniyor ne yapabilirim?
 
alprnx

alprnx

Üye
Bozukluk falan yok gonul rahatlığıyla kurun sorun yok.Yakın zamanda yoon kernelin ve castagnaIT kernelinin bigmem ve linaro ekli oc destekli 3.0 sürümleri yayınlanır.Birde ustune lazeroid son surum yukleyin.Alın size galaxy w gorunumlu s2 :D
hocam lazeroid ne demek ?
 

murdem44

Üye
şimdi cm9 rc4 kurdum üstüne yoon kernel 1.7 yide kurayımmı arkadaşlar? oyun performansı veya stabillik konusunda fark olurmu ?

yükleme kardeş. çünkü yüklersen kernel 2 ye geçer. şuan için kernel 3 yoon yok...saygılar...

- - - Eklendi - - -

arkadaşlar rc4 ü yükledim. fakat bundan önceki sürümlerden yani rc3 ve rc2 ye göre pek fark yok. oyu üzerinde denemedim fakat menü giriş ve çıkışları çok hızlı değil. örneğin cm10 jb 4.1 kernel 3 yağ gibi akıcı idi. şahsi düşüncem biraz bekleyip kamerası çalışan jb ye kernel 3 görmek.
 
Kerim.

Kerim.

Üye
Arkadaslar s3 gorunumlu rom isterseniz hackin v3 romunu kurun.rom cok iyi ve oyun performansida cok guzel
 
alprnx

alprnx

Üye
arkadaşlar iyice kafam karıştı..cm9 rc4 yüklü + bide üstüne yoon kernel 1.7 yükledim.arkadaşın biri yoon kernel telefonu geri 2x kernele geri çevirir keşke yüklemeseydin dedi.ne yapmam gerek cm9 rc4 ü en baştanmı yükleyeyim ? yoksa böyle idare edip 4.1 sorunsuz hale gelmesinimi bekliyeyim ?
 

anık

Üye
arkadaşlar iyice kafam karıştı..cm9 rc4 yüklü + bide üstüne yoon kernel 1.7 yükledim.arkadaşın biri yoon kernel telefonu geri 2x kernele geri çevirir keşke yüklemeseydin dedi.ne yapmam gerek cm9 rc4 ü en baştanmı yükleyeyim ? yoksa böyle idare edip 4.1 sorunsuz hale gelmesinimi bekliyeyim ?

baştan yükle
 

bursaprensi

Üye
telefon super oldu herseyiyle ... cok tesekkur ediyorum emegi gecen herkese...

special thanks to sadik hoca.... i love you sadikkkk i love you sadiiikkkk :alkis
 

byloji

Üye
beyler rom nasıl oldu görüşleri alalım 3.0 kernele gecildi oyun performansı nasıl kasmalar kameralar hadi yağdırın yorumları :)
 

m2006007

Üye
bu romla ilgili en büyük sorun sarj sorunu. uçak modunda bile %50 sarj sabaha kadar sıfır olmuş açık bıraktığım telefon açılmadı batarya sıfırlanmış. halbuki orjinal rom da böyle bir sorun yok. bence en iyi rom orjinal rom. bütün romları denedim ama güzel özellikler var ama stabil değil...
 
alprnx

alprnx

Üye
Sarj ile ilgili bi sorun yasamadım. Ama bakalim daha dun kurdum.
 

ibrahimoh

Üye
usb sorunu yaşayan arkadaşlar rc3 ün üstüne rc4 ü kurarsanız usb yi kullanabilirsiniz. Wipe işlemlerini yaparsanız eğer usb çalışmıyor malesef
 

slvestre-99

Üye
usb sorunu yaşayan arkadaşlar rc3 ün üstüne rc4 ü kurarsanız usb yi kullanabilirsiniz. Wipe işlemlerini yaparsanız eğer usb çalışmıyor malesef

hocam rc4 de gelistirici seceneklerinden ag uzerinden adb yi etkin yapin usb baglanir bir deneyin olmazsa soleyin

- - - Eklendi - - -

arkadaslar yuklemenizi tavsiye ederim 3x kernel kullanilmis oyunlarda fps hizi harika sarji da stock romla ayni internette hizli tek sorunu vold.fatab dosyasini degistirdikten sonra ayarlardan depolama calismiyir
 

ibrahimoh

Üye
hocam biraz önce denedim yazdığınızı ama olmadı malesef
 


Üst Alt