Android 4.0.4 Cyanogenmod 9 Rom (rc6 - 20.02.2013)

Sponsorlu Bağlantılar

Colonya

Üye
Merhaba ben rc3 kurdum ve yoon kernalla antutu da 6691 i gördüm hersey cok guzel fakat tango programını kurdum goruntulu arama yaptığımda Tango telefonun ses fonksiyonlarına erişemiyor.Lütfen çalışan ses uygulamalarını kapatın ve tekrar deneyin diyor
Acaba cm9 da baska programda olsa görüntülü görüşme çalışmıyormu yardimlariniz icin simdiden tesekkurler
 


mustafa938

mustafa938

Üye
rc4 ün linkini atarmısın ??? türkçe dil desteği varmı ?

- - - Eklendi - - -

birde ekran görüntüsü
 
-Emre

-Emre

Üye
ilk sayfada orjinal konunun linkine bakarsanız orada rc4 var
 
Enrichment Chamber

Enrichment Chamber

Üye
Şimdi bu 3.0 kernelinin ekstra ne özelliği var?
Bir de bunun üzerine yoon kernel yükleyebilir miyiz?

- - - Eklendi - - -

İlk sayfada orjinal konunun linki var. Ona tıklayıp bakıcaksın.
 
f_conq

f_conq

Üye
Merhaba ben rc3 kurdum ve yoon kernalla antutu da 6691 i gördüm hersey cok guzel fakat tango programını kurdum goruntulu arama yaptığımda Tango telefonun ses fonksiyonlarına erişemiyor.Lütfen çalışan ses uygulamalarını kapatın ve tekrar deneyin diyor
Acaba cm9 da baska programda olsa görüntülü görüşme çalışmıyormu yardimlariniz icin simdiden tesekkurler
tango cm9 da ne yazikki sorun yaratiyor. Vtok diye bi program var o calisiyor ama yaygin bi program degil
 
mustafa938

mustafa938

Üye

teşekkür ederim ama rc4 ün şinki ana sayfada yok . sadık hocam eklerseniz sevinirim.

- - - Eklendi - - -

tamam gördüm orjinal konu die :D

- - - Eklendi - - -

türkçe dil desteği var dimi ???
 
-Emre

-Emre

Üye
türkçe dil desteği her romda vardır =)
 
-Emre

-Emre

Üye
tango cm9 da ne yazikki sorun yaratiyor. Vtok diye bi program var o calisiyor ama yaygin bi program degil

bende biber whatsapp sorunsuz tangoyu deneyeyim çalışmayan görmedim daha
 
-Emre

-Emre

Üye
haha biber=) neyse viber olacak ah SwiftKey ah
 
mustafa938

mustafa938

Üye
:aha: final sürümü çıkınca yüklesem bir sorun yaratmaz dimi (rc4ün üzerine)
 

Colonya

Üye
bende biber whatsapp sorunsuz tangoyu deneyeyim çalışmayan görmedim daha


Viber ve whats up ta bendede sorun yok.görüntülü konusmada problem çıkıyor.Vtok calisiyorsa bir deneyeyim cok yaygin olmamasi sorun degil yeterki goruntulu konusma calisan bir program olsun
 
enginizmir

enginizmir

Üye
her gün bişi çıkıyor rom yuklemekten sıkıldm ama ya :) rom yuklemek sorun degil onca program tekrar yuklemek uzun iş ezberledim artık :)) sizce r4 ün r3+yoon+lazeroid den farkı barizmidir... eger çok bir şey degismediyse rc4 final sürümünü bekleyelim.. ayrıca bu rc 4 ede yoon kernel ve lazeroid kurulabiliyormudur... tşkler..
 
-Emre

-Emre

Üye
cm9 bir defa kurduğunuzda gelen güncellemeler için Wipe vya başka bişey gerekmiyor direk kuracaktiniz o zaman uygulamalariniz gitmez :oke:
 
Ali58_58

Ali58_58

Üye
rc4 final değil nightly veya stable olarak kalıcak cm9 artık bitti diyebiliriz :)
 
Enrichment Chamber

Enrichment Chamber

Üye


Üst Alt