Android 4.0.4 Cyanogenmod 9 Rom (rc6 - 20.02.2013)

Sponsorlu Bağlantılar

Ali58_58

Ali58_58

Üye
yani driver bulundu kamera 1-2 haftaya yapılır belki daha erken
 


deadhero

Üye
kameranın ne sorunu var ki cm9 da çalışıyor bu cm9 konusu değil mi?
 
mustafa938

mustafa938

Üye
hocam siz orjinal tom yuklerken telefon acilisini kac dakika beklediniz hocam birde orjinal romu konudaki ilk sayfadaki anlatimlami yuklediniz ben yarin teli garantiye vercem hala orjinal toma donemedim yarin garantisi son

Toplam 10 dk sakin pass yazisi cikmadan telefonu usb den cekme bide hata ayiklama modunun acik olmasi lazim bastskilere tam olarak uyarsan ortalama 10 15 dk da pass
 
-Emre

-Emre

Üye
kameranın ne sorunu var ki cm9 da çalışıyor bu cm9 konusu değil mi?

arkadaşın bahsettiği şey cm10 3x kerneli için insanlar bunu uzun zamandır bekliyor Bu yüzden burada da paylasmis =)
 

slvestre-99

Üye
Toplam 10 dk sakin pass yazisi cikmadan telefonu usb den cekme bide hata ayiklama modunun acik olmasi lazim bastskilere tam olarak uyarsan ortalama 10 15 dk da pass

hocam otjinal romu kurdum kendi hep restart atiyor baslangicinda sende oyle oldumu
 
-Emre

-Emre

Üye
recoveryden format factory yap
 

slvestre-99

Üye
recoveryden format factory yap

allah sizden razi olsun hocam acildi sonunda garantiye verecegim garantisi 4 subata kadardi yarin bitiyordu sonunda eski roma dondum sonunda

- - - Eklendi - - -

hocam veri ag calismiyormus birde 3g dogrumu
 
-Emre

-Emre

Üye
önemli değil geçmiş olsun =)

- - - Eklendi - - -

hangi anlamda?

- - - Eklendi - - -

cm9 3gden kasıt görüntülü görüşme ama 3g çalışıyo
 
Kerim.

Kerim.

Üye
Sadik hocam rc4 çıktı:aha:
Hemde kernel3teki kamera sorununu cozmus ve kernel3 kullanilmis:biggrin::biggrin::biggrin:
Ses kaydedici falan eklenmis cok iyi ya:biggrin::dance:
 
-Emre

-Emre

Üye
yihhu rc4 =)
 

ahmetrasid

Üye
rc4 surumu suan indiryrm hemen denemeliym :-)

Gercekten gozle gorulur bir hizlanma var onceden ben de menu gecislerinde takilmalar oluyordu simdi eser yok :-) baska hizlanmasi icin ne tur ayarlamalar yapilabilir sadik hocam?
 
iskader

iskader

Üye
Arkadaşlar rc4 çıkmış süper
 

ibrahimoh

Üye
kernel 3 rc4 ile birlikte hazır arkadaşlar, hayırlı uğurlu olsun :)
 
mustafa938

mustafa938

Üye
Final surumu gelince yukliyecegim benden söylemesi hata ayiklama modundan telefonu çıkarmayın cwm olmasaydi benim tel brick olmustu cwm yuklemek her halukarda caliyor
 
f_conq

f_conq

Üye
arkadaşlar rc4 ü rc3ün üstüne direk kurabiliriz değilmi. wipe işlemlerini yapmadan. kerneldeki değişiklik sıkıntı yaratırmı?
 
spazmol

spazmol

Üye
arkadaşlar rc4 ü rc3ün üstüne direk kurabiliriz değilmi. wipe işlemlerini yapmadan. kerneldeki değişiklik sıkıntı yaratırmı?

Hiç bir işlem yapmadan direk yükleyebilirsin :)
 


Üst Alt