hocam siz orjinal tom yuklerken telefon acilisini kac dakika beklediniz hocam birde orjinal romu konudaki ilk sayfadaki anlatimlami yuklediniz ben yarin teli garantiye vercem hala orjinal toma donemedim yarin garantisi son
kameranın ne sorunu var ki cm9 da çalışıyor bu cm9 konusu değil mi?
Toplam 10 dk sakin pass yazisi cikmadan telefonu usb den cekme bide hata ayiklama modunun acik olmasi lazim bastskilere tam olarak uyarsan ortalama 10 15 dk da pass
recoveryden format factory yap
arkadaşlar rc4 ü rc3ün üstüne direk kurabiliriz değilmi. wipe işlemlerini yapmadan. kerneldeki değişiklik sıkıntı yaratırmı?

Hiç bir işlem yapmadan direk yükleyebilirsin![]()

:P onu artıtıtlartsk yukledim çekirdez sürümü 3.xxxxx görünüyor. birde bellek 352 den 347 ye düşmüş 5mb gitmiş![]()
onumu sorun etmeyin:P onu artıtıtlaronumu sorun etmeyin
hocam rc3 ten iyimi yuklemeye degermi
