mustafa938
Üye
arkadaşlar görüntülü görüşme yapılıyormu bunda cm9 ile görüntülü görüşme yapılabilirmi (hat üzerinden programlarla değil )
hat üzerinden derken aramanın yanında görüntülü konuşma için işaret çıkıyor. onun sayesinde başka telefonlarla (3g destekli) yapılabilirmi. Çünkü arkadaşlarla genelde 3g üzerinden konuşuyoruzda ..
- - - Eklendi - - -
bir el atsanız iyi olur yaniii.
- - - Eklendi - - -
bir bakıverin yaa acil bir bakın ya tam kuracam hep sorunla karşılaşıyorum yardım ederseniz sevinirim burayada bakıverin nolur bi cevap verin de rahatlıyalım .
hat üzerinden derken aramanın yanında görüntülü konuşma için işaret çıkıyor. onun sayesinde başka telefonlarla (3g destekli) yapılabilirmi. Çünkü arkadaşlarla genelde 3g üzerinden konuşuyoruzda ..
- - - Eklendi - - -
bir el atsanız iyi olur yaniii.
- - - Eklendi - - -
bir bakıverin yaa acil bir bakın ya tam kuracam hep sorunla karşılaşıyorum yardım ederseniz sevinirim burayada bakıverin nolur bi cevap verin de rahatlıyalım .
olsun hertürlü yükliyecem

bilen varsa soylesin bos yere yazmayalım okumadım degil okudum ama goremedigim icin sordum zaten...