Android 4.0.4 Cyanogenmod 9 Rom (rc6 - 20.02.2013)

Sponsorlu Bağlantılar

mustafa938

mustafa938

Üye
arkadaşlar görüntülü görüşme yapılıyormu bunda cm9 ile görüntülü görüşme yapılabilirmi (hat üzerinden programlarla değil )
hat üzerinden derken aramanın yanında görüntülü konuşma için işaret çıkıyor. onun sayesinde başka telefonlarla (3g destekli) yapılabilirmi. Çünkü arkadaşlarla genelde 3g üzerinden konuşuyoruzda ..

- - - Eklendi - - -

bir el atsanız iyi olur yaniii.

- - - Eklendi - - -

bir bakıverin yaa acil bir bakın ya tam kuracam hep sorunla karşılaşıyorum yardım ederseniz sevinirim burayada bakıverin nolur bi cevap verin de rahatlıyalım .
 


spazmol

spazmol

Üye
arkadaşlar görüntülü görüşme yapılıyormu bunda cm9 ile görüntülü görüşme yapılabilirmi (hat üzerinden programlarla değil )
hat üzerinden derken aramanın yanında görüntülü konuşma için işaret çıkıyor. onun sayesinde başka telefonlarla (3g destekli) yapılabilirmi. Çünkü arkadaşlarla genelde 3g üzerinden konuşuyoruzda ..

- - - Eklendi - - -

bir el atsanız iyi olur yaniii.

- - - Eklendi - - -

bir bakıverin yaa acil bir bakın ya tam kuracam hep sorunla karşılaşıyorum yardım ederseniz sevinirim burayada bakıverin nolur bi cevap verin de rahatlıyalım .

Dostum biraz yorumları açıklamaları oku Bu tür romlarda görüntülü görüşme yok.
 
mustafa938

mustafa938

Üye
üzüldüm yaa keşke olsaydı :'( olsun hertürlü yükliyecem
 

deadhero

Üye
Resim çekerken uzaklaştırıp yakınlaştıramıyorum bunun bir yolu yok mu?

Birde video modundayken ekran küçülüyor

Birde normalde ics de videoda foto çekme var bunda neden yok
 
mustafa938

mustafa938

Üye
acaba bu rom u yükledikten sonra cwm ile yüklüyoruz cwm yi nasıl silecez ??? telefonda kayıtlımı olucak ? telefonu normal haline getircez diyelim cwm olmayan hiçbirşey kurullmamış ilk başkı haline nasıl döndürecez ? sıfır el nasıl yapacaz yani ? çabuk cevap verirseniz sevinirim .
 
knight97

knight97

Üye
Resim çekerken uzaklaştırıp yakınlaştıramıyorum bunun bir yolu yok mu?

Birde video modundayken ekran küçülüyor

Birde normalde ics de videoda foto çekme var bunda neden yok

samsung marka telefonlarda cozunurlugu dusurmeden zoom yapamazsin.

videoda ekran kuculmesi cozunurlukle alakali hd videoya alirsan tam ekran olur.

bu bir custom rom. orjinal ics olmadigi icin videodayken foto cekme ozelligi yok.

- - - Eklendi - - -

acaba bu rom u yükledikten sonra cwm ile yüklüyoruz cwm yi nasıl silecez ??? telefonda kayıtlımı olucak ? telefonu normal haline getircez diyelim cwm olmayan hiçbirşey kurullmamış ilk başkı haline nasıl döndürecez ? sıfır el nasıl yapacaz yani ? çabuk cevap verirseniz sevinirim .

zaten telefondan cwm yi kaldirmazsan telefondan garanti kapsamina girmez. bu konuda ilk sayfada cwm silme ve orjinal(stock) roma donme mevcut.
 

slvestre-99

Üye
arkadaslar galaxy w value pack yuklesem bir sorun olmaz demi
 
-Emre

-Emre

Üye
rc3te yüklemeye değer bir değişme var mı sizce??
 

deadhero

Üye
Resim çekerken uzaklaştırıp yakınlaştıramıyorum bunun bir yolu yok mu?

Birde video modundayken ekran küçülüyor

Birde normalde ics de videoda foto çekme var bunda neden yok


güncel
 

deadhero

Üye
pardon görmemişim çözünürlüğü nasıl değiştirebiliriz
 

sezgin_bss

Üye
Lazeroid modunu kullanmanız şart değil ancak adresinden indirip root explorer ile system/etc/init.d içine yapıştırın ve üzerie basılı tutup permission seçin.Çıkan tabloda 1.sıra tam 2.sıra ve 3.sıra ise ortadakiler boş diğerleri dolu olacak şekilde yani ;
[X][X][X]
[X][ ][X]
[X][ ][X] şeklinde olacak.

Birde ekstra olarak konuda linkleri verilen yoon kernel veya castagnaIT kernelini kullanmanızı tavsiye edebilirim.[/QUOTE]

Sadik hocam dedigin konuma kopyalayamiyorum izin vermiyor.. baska explorer mi yuklicm anlayamadm..
 
basri111

basri111

Üye
Yukarıda mount R/W var onu R/O yap olur
 
-Emre

-Emre

Üye
root Explorerla yap yukarıda rw veya ro yazıyorsa değiştir o zaman izin verir

- - - Eklendi - - -

off aynı anda.s
 

bursaprensi

Üye
hocam bu lazeroid mod nedir? yukleyince ne ise yarar?
birde bu imzadaki seeder nedir? buldum yukledim simdi ilk bakısta degisen birsey yok gibi gorunuyor?



Sadık hocam guncellemeyi nasıl yapacagız cm9 icin? kontrol ediyorum hicbir guncelleme gorunmuyor telefonda...
 
spazmol

spazmol

Üye
hocam bu lazeroid mod nedir? yukleyince ne ise yarar?
birde bu imzadaki seeder nedir? buldum yukledim simdi ilk bakısta degisen birsey yok gibi gorunuyor?



Sadık hocam guncellemeyi nasıl yapacagız cm9 icin? kontrol ediyorum hicbir guncelleme gorunmuyor telefonda...

Dostum yorumları Oku biraz tüm sorularının cevapları var :)
 

dracula501

Üye
[h=1]Android 4.0.4 CyanogenMod 9 Rom yükledim tel süper oldu harikasınız herkeze tavsiye ediyorum korkmayın video izleyerek yaptım çok Teşekkür ler[/h]

- - - Eklendi - - -

son olarak ben video klip leri sd karta atıyorum ama videoları görmüyor nerele kop yapıcam ben videoları lütfen yardım edin
 
Enrichment Chamber

Enrichment Chamber

Üye
Arkadaşlar birisi beni aradığında açma tuşuna basmama rağmen telefon kapanıyor. Ancak 2. kez arayışında telefon açılıyor. Hatta bundan dolayı kız arkadaşımla kavga bile ettik.
Acaba bu sorunun çözümü var mıdır? :ağlarım:
 

bursaprensi

Üye
Dostum yorumları Oku biraz tüm sorularının cevapları var :)


Hocam konu rekora kosuyor 226 sayfa su anda :aha: bilen varsa soylesin bos yere yazmayalım okumadım degil okudum ama goremedigim icin sordum zaten...
 


Üst Alt